10 Reacties

2 jaar geleden

Waarom wil je 4 dagen gaan werken?

2 jaar geleden

Als de druk nu zo hoog is en je bang bent dat je je kindje tekort doet dan is het toch prima zo? Tenzij het financieel noodzakelijk is dat je meer gaat werken uiteraard. Maar anders zou ik het lekker zo laten. Werk zelf in de zorg (ook covid) en vind 3 dagen meer dan genoeg. Heb 2 dagen doordeweeks lekker met mijn kleine meid en dan het weekend nog gezellig met z'n drieën omdat mijn man dan ook vrij is.

2 jaar geleden

Werk zelf ook gewoon 4 dagen en wij merken niet dat ze er heel veel last van heeft. Wel is mij partner er 2 van de 4 dagen gewoon bij de kleine. Ze gaat de andere 2 na de opvang.

2 jaar geleden

Hoi weet niet of je er iets aan heb ik werk zelf als gastouder 3,5 dag en heb me dochter 24/7 bij me papa net als bij jou werkt een en hij heeft ook nog andere diensten (nachtwerk) ik merk aan me dochter dat ze het heel leuk ind als de andere kindjes komen en net wat je zegt het is goed voor ontwikkeling altijd alleen en bij je is ook niet goed Maar meer werken je moet doen waar je je goed bij voelt en wat je fijn vind

2 jaar geleden

Ik vind dat je je kindje (net als een werkende pappa) niet tekort doet als je 4 dagen werkt. Em zoals je zelf aangeeft heeft hij het ook hartstikke maar zijn zin tussen de andere kinderen. Wat naar mijn idee het belangrijkste is is de balans voor jezelf te houden. En jij bent de enige die kan aangeven wat dat voor jou is.

2 jaar geleden

Ik werk ook 4 dagen en onze zoon gaat daardoor 3 dagen naar de opvang en 1 dag naar opa en oma. Hij vindt het niet erg em vindt het op de opvang helemaal geweldig. Als we 's avonds thuis zijn dan krijgt hij tot het slapen alle aandacht. Ik dacht in het begin ook ga ik hem tekort doen, maar dat gevoel is helemaal weg

2 jaar geleden

Ik zou het ook bij 3 dagen laten en lekker van je kindje genieten

2 jaar geleden

Reactie op Roos-Roos

Ik vind dat je je kindje (net als een werkende pappa) niet tekort doet als ...