9 Reacties

5 jaar geleden

Indalingspijn? // Wel goed naar toilet gekund afgelopen dagen? // Weet je of de baby voorkeur heeft voor een specifieke zijde? // Bij twijfel overleggen met de vk wat het kan zijn. // Kunt altijd even urineweginfectie laten uitsluiten bij de huisarts..

5 jaar geleden

Reactie op Meez

Indalingspijn? // Wel goed naar toilet gekund afgelopen dagen? // Weet je o ...
Ik ben zondag op het verloskwartier geweest. Urine gecontroleerd en was goed , niets te zien. Ik had toen harde buiken. Moet nu utrogestan nemen om ervoor te zorgen dat die harde buiken minderen en onze kleine meid niet te vroeg komt. Heb nu natuurlijk wel plots die pijn aan mijn rechter zijde. Heb ook al wel de indruk dat ze toch goed ingedaald is al. Misschien is het dat ?? Ik maak me snel zorgen.

5 jaar geleden

Ik heb wel dat ik last van mijn rechterzijde bij mn ribben met slapen kan er niet lang op liggen, vk gaf mij mij aan dat er organen in de verdrukking komen die aan mn ribben vast zitten en dat ik dat dus voel... (Denkt ze) links overigens geen problemem. Voelt alsof iemand er net een dikke trap tegenaan gegeven heeft, is het zo iets? Hier geen harde buiken en 29wk.

5 jaar geleden

Mss ligt de baby meer op rechts? Mijne ligt ook meer aan mn rechterkant.

5 jaar geleden

Als het vooral bij die bewegingen is die je aangeeft, denk ik eerder dat het een spier oid is die knel zit of verrekt is. Ik heb dit vlak na de bevalling van mijn zoontje gehad 2 jaar geleden. Rustig aan doen!

5 jaar geleden

Ik heb ook last aan mijn rechter zij, ter hoogte van mijn ribben. Volgens de dokter komt het door de zwangerschap. Ik ben nu onder behandeling bij de fysio, ze heeft mij getaped om meer plek te maken voor de ribben. Ik merk wel enigzins verschil.

5 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ik heb wel dat ik last van mijn rechterzijde bij mn ribben met slapen kan e ...
Dit heb ik ook super irri

5 jaar geleden

Reactie op Hannan31

Ik heb ook last aan mijn rechter zij, ter hoogte van mijn ribben. Volgens d ...
Ik heb er 2 dagen super last van gehad kon idd niet bukken geen kracht zetten niet lachen of gapen dat deed idd zeer... Ik kwam er zelf achter dat mijn baarmoeder in een paar dagen tijd ineens helemaal tot boven was gegroeid en heb het daar zelf aan toegeschreven alles komt in de verdrukking... Vooral vermoedelijk mijn middenrif, ik denk dus dat mn ribben daarom zo'n pijn deden nu gaat het wel weer... Gisteren te veel gedaan dus vandaag weer rug/bekkenpijn maar is mn eigen schuld

5 jaar geleden

Kan verschillende oorzaken hebben. Ligt er ook aan waar de pijn zich bevind. Check ook ff mijn topic operatie met 30wkn.