44 Reacties

3 jaar geleden

Mijn eerste zoon heet Dylan.. nu is ie 12 jaar. Vind dat ook wel mooi bij Ralph passen 😘

3 jaar geleden

Als juf zou ik zeggen Morris omdat het minder vaak voor komt dus minder kans dat hij met nog een Milan in de klas komt ☺️. En misschien boeit je dat helemaal niks, dan gewoon lekker voor je eigen gevoel gaan het zijn beide hele leuke namen!

3 jaar geleden

Morris

3 jaar geleden

Max 🙃

3 jaar geleden

Onze jongen heeft de naam Milan-Ruurd

3 jaar geleden

Levi

3 jaar geleden

Ons ventje zal Matteo heten 😍

3 jaar geleden

Milan 😍😍

3 jaar geleden

Lennon vind ik persoonlijk heel mooi, mijn wederhelft denkt hier helaas anders over en we hebben nu voor Liam gekozen. Morris vind ik van beide namen het mooist 😁

3 jaar geleden

Milan

3 jaar geleden

hahahaha herkenbaar bijna 32 weken ok ok nog geen naam voor onze 2e zoon

3 jaar geleden

Reactie op Nienke2311

Morris vind ik mooi bij Ralph passen!
Ik denk er ook zo over past mooi bij elkaar

3 jaar geleden

Morris vind ik persoonelijk veel mooier dan Milan

3 jaar geleden

Ivar♡ je spreekt het uit als yvar

3 jaar geleden

Ikzelf hoor dan het liefst Milan maat ons zoontje zal Matheo heten, begint ook met een M 🙈

3 jaar geleden

Morris komt minder vaak voor als Milan. Mijn voorkeur is ook Morris.

3 jaar geleden

Morris 🙏🏻

3 jaar geleden

Morris is veel origineler dan Milan, dus ik zou daarvoor gaan.

3 jaar geleden

Hier ook nog sterke twijfels over de naam (de 30 weken gepasseerd). Mijn man zegt dag het goed komt, maar ik ben er wel lichtelijk gestresst door 🙈. Zullen de hormonen wel zijn. Bij onze meisjes waren we er al heel snel uit, een jongensnaam vind ik gewoon lastiger. Als ik zou moeten kiezen tussen Milan of Morris zou ik met volle overtuiging gaan voor Morris.

3 jaar geleden

Wij hebben gister een bak gemaakt met opgevouwen blaadjes met namen. Van alle namen 3 stuks. Mijnman,zoon en ik alledrie een gepakt, tot we 2 dezelfde namen hadden. Nu 35 weken . Uiteindelijk trokken we alledrie dezelfde naam 🙈🙈