59 Reacties

3 jaar geleden

Jeetje joh. Dat is dan wel even schrikken zo plotseling hè. Ik maak get niet zelf mee, Ik kan je alleen maar veel strekte wensen en duimen voor je dat alles goed verloopt 💕

3 jaar geleden

Heel veel sterkte en succes! Ik duim voor jullie mee dat hij nog even blijft zitten!

3 jaar geleden

Ik wens je veel sterkte en hoop dat de kleine nog lekker binnen blijft😘.

3 jaar geleden

Wat schrikken. Hopelijk blijft t nog even zitten. Sterkte!

3 jaar geleden

Sterkte! Hopelijk blijft de kleine nog even veilig binnen 🙏🏻🍀

3 jaar geleden

Heb dit met mijn eerste 2 meegemaakt, de oudste is vervolgens toen tot 42 weken en 3 dagen blijven zitten. En de tweede moesten we halen met 36 weken. Ik kan je alleen zeggen dag je moet ontspannen en relaxen zover het lan omdat het echt wel effect heeft als je stres of onrust ervaart. Hopelijk blijf je baby nog lekker zitten tot 37 weken minimaal!

3 jaar geleden

Komt goed. Ik ben met 28+4 bevallen. Ze helpen je daar en zorgen echt goed voor kind bij ons gaat het goed onze dochter doet het ook goed

3 jaar geleden

In welke ziekenhuis lig je eigenlijk ? Je moet gewoon rustig zijn en het beetje over je heen laten lopen.

3 jaar geleden

Ja zeker schrikken. We gaan het zien... zo de gynaecoloog op de afdeling!

3 jaar geleden

Ik ben 1,5e week geleden opgenomen met hetzelfde verhaal. Toen 32,5 week zwanger. Ik heb longrijping en weeenremmers gekregen en ben inmiddels weer thuis. Nu zit ik bijna op 34 weken, en ons mannetje lijkt zich nu rustig te houden. Ze hebben mij aangegeven na 34 weken geen longrijping en weeenremmers meer te geven. Maar ze zullen wel gaan onderzoeken waarom de bevalling bij jou op gang lijkt te komen. (Infectie??) en ze zullen uiteraard in de gaten houden of je kindje het nog fijn heeft. Komt een hoop op je af hè? Sterkte!

3 jaar geleden

Vriendin van mij is met 35 weken bevallen. Ze hebben ruim een week in het ziekenhuis gelegen. Kindje had eventjes sondevoeding nodig, omdat het nog niet zelf goed aanhapte. Baby doet het heel goed. Groeit goed en drinkt goed. Hoop dat jouw baby nog even wil blijven zitten. Veel succes🍀

3 jaar geleden

Kennis van mij had hetzelfde met 34 weken. Zij kreeg bedrust en de baby is uiteindelijk met 38 weken geboren

3 jaar geleden

Reactie op lottecarlijn

Ik ben 1,5e week geleden opgenomen met hetzelfde verhaal. Toen 32,5 week zw ...
Klopt hebben ze inderdaad onderzocht maar bloed en urine was allemaal goed... ondertussen op 4cm ontsluiting..

3 jaar geleden

Heel veel sterkte en hoop inderdaad dat je kleintje nog even op zich laat wachten! 🍀

3 jaar geleden

Reactie op mamavanstef

Klopt hebben ze inderdaad onderzocht maar bloed en urine was allemaal goed. ...
4 cm, dat klinkt al vrij serieus. Moet je blijven? Heb je weeënactiviteit?

3 jaar geleden

4 cm, dat klinkt al vrij serieus. Moet je blijven? Heb je weeënactiviteit? ...
Ja ik moet blijven. Ze verwachten de kleine binnen korte tijd. Heb steeds meer weeën kort op elkaar dus we zullen niet meer zonder baby naar huis gaan :)

3 jaar geleden

Reactie op mamavanstef

Ja ik moet blijven. Ze verwachten de kleine binnen korte tijd. Heb steeds m ...
Wat spannend ook wel. Zet hem op🙏

3 jaar geleden

Reactie op mamavanstef

Ja ik moet blijven. Ze verwachten de kleine binnen korte tijd. Heb steeds m ...
Heel veel sterkte ❤ En een voorspoedige bevalling 🤞🏻

3 jaar geleden

Spannend 😊 je bent in goede handen meis zet hem op hè 🥰

3 jaar geleden

Eerlijk, denk ik dat je je moet voorbereiden op de komst van jullie kleintje en de gevolgen die erbij horen. Ik ben net ontslagen nadat ik was opgenomen met 1cm ontsluiting en weeën (nu het rommelt nog wel). Ik ben vandaag precies 34 weken zwanger en ze remmen vanaf dit termijn de bevalling niet meer. Als mijn lijf straks besluit dat het toch tijd is, dan ligt die kleine straks in de couveuse. Ik heb ter voorbereiding gelezen op een website van een ziekenhuis wat ik kan verwachten.