25 Reacties

3 jaar geleden

Het zou ook zwangerschap vergiftiging kunnen zijn ff contact opnemen met de verloskundige

3 jaar geleden

Goed blijven drinken

3 jaar geleden

Ik heb hetzelfde dus ik lees mee! Bij mij komt de misselijkheid savonds. Moet nu al drie avonden achter elkaar overgeven.

3 jaar geleden

Hier ook! Ik volg even

3 jaar geleden

Zeker goed in de gaten houden! Ik ben 34 weken en zat afgelopen zondag in het ziekenhuis omdat ik een aantal dagen last had van hoofdpijn en misselijkheid. Altijd even de verloskundige bellen, zeker als je ook duizelig, tintelingen of vermoeden hebt van een hoge bloeddruk. Ze kunnen middels een bloed en urine onderzoek testen of het zwangerschaps vergiftiging kan zijn. Dat is heel erg gevaarlijk en moet je op tijd bij zijn. Zeker even bellen, ze willen liever dat je 10 keer teveel belt dan 1 keer te weinig!

3 jaar geleden

Yup, ik ook! Misschien heeft het met de weersverandering te maken. Maar dat verklaart het overgeven niet lijkt me

3 jaar geleden

Ik had dit bij de eerste zwangerschap ook. Dit was bij mij echt een teken dat ik overdag te veel had gedaan. Ook als ik voor mn gevoel mega rustig aan had gedaan. Echt een waarschuwingssignaal van je lichaam. Wel altijd even melden bij je verloskundige. Dan kan die bepalen of extra onderzoek nodig is.

3 jaar geleden

Ik heb die afgelopen zaterdag avond en nacht gehad, heel veel overgeven en buikkrampen. Verloskundige langs geweest alles was verder goed. Mischien heerst er toch ook iets van een buikgriepje.

3 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties ik heb morgen een afspraak bij de vk en ga het dan maar eens navragen!

3 jaar geleden

Ik was zaterdag nacht op zondag morgen zo misselijk, en daarnaast ben ik ook onder behandeling met hoge bloeddruk. Toch het ziekenhuis gebeld en moest langskomen, ik had na onderzoek te veel eiwitten in mijn urine, dus moest ik blijven, en ze gingen mijn urine 24 uur controleren. Mocht gisteravond naar huis, controles waren inmiddels acceptabel, heb nog wel wat eiwitten...en vandaag met de gyneacoloog besproken, dat hij volgende week mijn baarmoedermond gecontroleerd wordt op soepelheid om te kijken wanneer ze kunnen inleiden.in week 37/38..ben nu 36 weken.

3 jaar geleden

Misschien even de verloskundige bellen. Dan kan zij even vaststellen of het een normaal kwaaltje is of iets anders

3 jaar geleden

Ik ben ook de hele tijd misselijk en last van stevig brandend maagzuur omdat de baby heel erg tegen mijn maag drukt. Als zij drukker is, ben ik misselijker. Ik weet niet of dit ook een factor voor jou kan zijn? Als je zo heftig moet overgeven zou ik wel sowieso even de vk bellen, inderdaad. Hopelijk wordt het snel beter!

3 jaar geleden

Hier ook weer kotsmisselijk, net als in het begin. Ik hoef niet over te geven, zou dat af en toe wel willen!! Ik gebruik vrij veel morfine, daar word ik ook misselijk van. Mijn bloeddruk is 100/70, dus daar ligt het niet aan... Nog even volhouden dames!馃挭馃徎馃懚馃徎

3 jaar geleden

Ik ben nu 36 weken. En laatste dagen zoveel maagzuur. Dat ik daar misselijk van wordt. Gelukkig nog niet overgegeven gelukkig

3 jaar geleden

Hier ook weer moeite met eten en drinken. Misselijk wanneer ik wat op heb. Bij ons zeggen ze dat het een teken is dat het bijna tijd is. Mag hopen dat, dat zo is. Ben namelijk erg moe morgen 36 weken.

3 jaar geleden

Zelfde hier. Eerste zwangerschap niet en nu ochtend soms misselijk en vorige week ook uit niets gespuugd. Veel last van maagzuur ook.. hou ook vocht vast in benen,voeten en handen pff Sterkte

3 jaar geleden

Reactie op elizabet92

Bedankt voor jullie reacties ik heb morgen een afspraak bij de vk en ga he ...
Ahh wat vervelend! Klinkt vrij abrupt en even rot. Goed dat je een check bij de vk kan doen en hopelijk voel je snel weer wat stabieler!

3 jaar geleden

Reactie op Bosli

Ahh wat vervelend! Klinkt vrij abrupt en even rot. Goed dat je een check bi ...
Inderdaad! Denk dat het toch door maagzuur komt de baby is zo bewegelijk ineens! Hopen dat het snel over is 馃槄 Dankje! Sterkte mede misselijke 馃槄馃槝

3 jaar geleden

Sinds deze week ook weer misselijk... Morgen ben ik 34 weken zwanger.. Ik hoef nog niet over te geven, maar is wel een heel onaangenaam gevoel...

3 jaar geleden

Hier ook vanaf wk 32 weer misselijk inderdaad en erg veel last van maagzuur. Heb nog niet over hoeven geven gelukkig. Zou t wel even noemen bij je controle