25 Reacties
4 jaar geleden
Van de 30e week tot begin deze week ben ik ook weer meer misselijk geweest dan normaal. Ook had ik ineens extreem last van brandend maagzuur voor mijn doen. Gelukkig is onze kleine monsieur aan het indalen, waardoor de klachten echt zijn afgenomen. Ik kan nu gelukkig weer thee drinken en dat vind ik wel zo fijn tijdens de herfst :)!
4 jaar geleden
Reactie op Anna | Moderator
Van de 30e week tot begin deze week ben ik ook weer meer misselijk geweest ...
Vervelend he! Ik heb vandaag maar Gaviscon gehaald hopen dat het helpt want slapen is geen feestje meer馃槄
4 jaar geleden
Zolang je geen sterretjes erbij ziet, strakke band om je buik voelt, hoofdpijn, misselijk.. past het allemaal bij de zwangerschap, en anders mag je altijd de verloskundige bellen voor advies, beter te veel bellen dan te laat.. je kent je lichaam het beste.. 馃 beterschap iedereen 馃拫
4 jaar geleden
Ik ben nu 36 +3 en ook al de hele week misselijk, echt een brok in mn keel! Gelukkig geef ik niet over maar t is wel echt een onprettig gevoel 馃槗.. maagzuur heb ik op dit moment niet.. de baby is ook al ingedaald dus hoop dat t maagzuur weg blijf. Wel echt ineens een drukkend gevoel beneden ook..