25 Reacties

één jaar geleden

Hier ook een dochter die 3 wordt in november. Ik dacht misschien aan een tuinhuisje.

één jaar geleden

Leuk! Ik heb al een lijstje klaar staan 😊

één jaar geleden

Deel 2

één jaar geleden

Ik heb als thema feeën en cadeau ideeën heb ik met name geld gevraagd om haar een nieuwe kamer te geven en zelf geef ik dan een fiets cadeau.

één jaar geleden

Ik wil voor onze zoon connetix gaan kopen. Voor onze dochter een poppenhuis.

één jaar geleden

Van ons krijgt meneer connetix! Verder nog geen idee wat te vragen,

één jaar geleden

Hier de connetix ball run van de opa's en oma's. Een fiets met zijwieltjes van ons. Verder een hele lijst met leuke puzzels van Ilovespeelgoed. Pyjama, Playmobil, duplo etc. Half november jarig dus het lijstje is ook meteen voor de feestdagen. Daarnaast heel Ali leeg gekocht met Bluey ballonnen en slingers, tafelkleed, bekertjes etc. Grote Bluey fan hier 🤭

één jaar geleden

Ons lijstje

één jaar geleden

Deel 2🤭

één jaar geleden

Hierop aansluitend heb ik ook een vraag. Weet iemand wat voor spelletjes je kan doen op een partijtje waar veel 3 jarigen aanwezig zullen zijn maar ook wat oudere kindjes? Lees veel over koekhappen en pinata maar ben benieuwd of jullie nog iets weten.

één jaar geleden

Wij gaan haar een fietsje geven. Verdere cadeautje vind ik nog lastig. Heb wel puzzels staan, magnetisch zand, tiptoi ofzoiets. Ze vind alles nog leuk. Als traktatie ga ik iets doen met unicorns. Net besteld maar nu vinds ze paw control helemaal geweldig🤷‍♀️🤦‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Kathds

Hier ook een dochter die 3 wordt in november. Ik dacht misschien aan een tu ...
Dat wordt echt een hit! Onze dochter heeft er eentje voor haar tweede verjaardag gekregen en wil er zelfs in de regen nog mee spelen.

één jaar geleden

Wij gaan zelf een fiets met zijwielen geven. Verder op zijn lijstje: loco bambino, paraplu, spellen, iets van paw patrol, pyjama, dekbed overtrek, ses knutseldozen, electro, bladeren bewaarboekje en nog wat meer. Vind het er leuk om van die lijstje te maken. 😃

één jaar geleden

Wij halen stenen van Stapelstein. Dan verdelen we die over Sinterklaas, Kerst en haar verjaardag. Verder hebben we gedurende het jaar nog wat spelletjes voor haar gekocht, waaronder hamertje tik.

één jaar geleden

Hebben jullie ook nog ideeën voor buitenspeelgoed? Ik dacht eerst aan een glijbaan, maar we hebben niet zo’n enorme tuin. Iets dat ook leuk is voor nu het weer wat kouder wordt

één jaar geleden

Reactie op meikenicolien

Hebben jullie ook nog ideeën voor buitenspeelgoed? Ik dacht eerst aan een g ...
Fietsje, speelhuisje (heb je groot en klein), waterbaan, modderkeuken

één jaar geleden

Reactie op meikenicolien

Scoot and ride

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op meikenicolien

onze dochter krijgt een trap tractor met bakje om blaadjes enzo in te verzamelen. Kan in de tuin maar ook door de buurt/park enzo

één jaar geleden

Reactie op meikenicolien

Hier krijgt ze een nieuwe fiets met zijwieltjes. Misschien een step of een slee?(en duimen voor sneeuw deze winter). Skippybal is hier ook een grote hit

één jaar geleden

Wij zamelen geld in voor een tuinhuisje of trampoline 😊 Als men liever iets geeft, hebben wij zelf een bak met speelgoed waaruit ze iets kunnen kiezen om te geven (afhankelijk van het bedrag). We hebben een tijd terug een grote partij met Bruder speelgoed kunnen ophalen. Kost nieuw veel geld, maar was zo 2e hands in bulk een leuke prijs. Dus familie of vrienden kunnen daar iets uitzoeken om te geven. Klinkt stom, maar zo houden we het zelf een beetje in de hand. Ik vind het onzin om nieuw te kopen en ik weet waar mij kind graag mee speelt. Op deze manier 2 vliegen in 1 klap 😁