17 Reacties

4 jaar geleden

Wanneer was je laatste menstruatie?

4 jaar geleden

Wanneer was je laatste menstruatie?
17 februari

4 jaar geleden

Eerstdag van je menstruatie moet je berekenen

4 jaar geleden

Mijn laatste menstruatie was 18 februari. Volgens mijn app ben ik nu 4 weken en 4 dagen (cyclus van 28 dagen).

4 jaar geleden

Ja 2 zou best kunnen maak je veel.meer hcg aan haha

4 jaar geleden

Ik zelf ben nu dag 36 en in een boek( het zwangerschaps boek van oei ik groei ) staat dat dat valt onder week 6 maar on-line op de website en hier in de app staat dat ik juist week 5 ben hoe zien jullie dit ?

4 jaar geleden

Weet iemand of je langer zwanger bent met een korte cyclus? Miss domme vraag maar had op internet een berekening gedaan.. Laatste ongesteldheid was 16 februari maar mijn cyclus is maar 22 dagen.. dus de geboorte zou dan een week eerder zijn dan met een cyclus van bijv 28 dagen. Ben ik dan nu ook al bijna 6 weken ipv 5?

4 jaar geleden

Weet iemand of je langer zwanger bent met een korte cyclus? Miss domme vraa ...
Dit kreeg ik toen ik het invulde op de site. Laatste menstruatie 16 feb, cyclus 22 dagen

4 jaar geleden

Ik ben zwanger via ivf mijn terugplaatsing was 2 maart maar moest 3 weken ervoor de pil pakken dus ik weet hoe ze het tellen

4 jaar geleden

Reactie op Deems1991

Dit kreeg ik toen ik het invulde op de site. Laatste menstruatie 16 feb, cy ...
Oh dankjewel! Handig dat je daar ook ziet "je bent nu 5 weken zwanger". Stond er op die andere site niet bij.

4 jaar geleden

Op de website van Freya staat een rekentool voor zwangerschap data bij vruchtbaarheid behandelingen

4 jaar geleden

Reactie op Gittevo

Ik ben zwanger via ivf mijn terugplaatsing was 2 maart maar moest 3 weken e ...
Ik heb het fout getypt weet zelf niet hoe ze zo terug tellen iemand van jullie wel?als je niet weet wanneer de laatste menstruatie was

4 jaar geleden

Reactie op Jcx

Ik zelf ben nu dag 36 en in een boek( het zwangerschaps boek van oei ik gro ...
De ene helft van de app/boek/site telt de start van je laatste menstruatie als week 1, de andere helft start bij week 0. Super verwarrend.

4 jaar geleden

Ik had een enorm lange cyclus..of eigenlijk... geen. Omdat mijn eisprong nog niet op gang kwam na het stoppen met de pil. Wel wist ik door per toeval een ovulatietest te gebruiken, wanneer mijn eisprong was! Voor mij was deze dus perfect: https://www.babybytes.nl/Zwangerschap/bevaldatum-berekenen.php Kun je je datum berekenen vanaf je ovulatie. Die ongeveer 2 weken daarvoor krijg je toch cadeau.

4 jaar geleden

Reactie op Gittevo

Ik ben zwanger via ivf mijn terugplaatsing was 2 maart maar moest 3 weken e ...
Ik denk bij moment van bevruchting, ongeveer twee weken ervoor beginnen met tellen zoals bij een "natuurlijke" bevruchting met menstruatiecyclus?

4 jaar geleden

Dames hebben jullie veranderingen aan je lichaam? Ik heb alleen een dikke vetlap.. ik ben zelf 78 kilo en een lengte van 165.. Ik ben best aangekomen voor dat ik wist dat ik zwanger ben.. Ik twijfel dus nu ook heel Erg aan mijzelf maar aan andere ben ik wel aan het genieten sinds dat ik weet dat ik zwanger ben.. Me borsten waren best klein nu zijn het net sinaasappels 😂😂