30 Reacties

4 jaar geleden

Met 4 weken een echo laten maken omdat ik 1x gebloed had. Toen was er alleen een zakje te zien. Vandaag 6 weken een kindje in de baarmoeder me een kloppend hartje ❤ 2 weken heel erg in onzekerheid geleefd... Heb hoop!

4 jaar geleden

Reactie op Irene95

Wauw... zo vroeg om uberhaubt al een echo te krijgen toch? Mijn eerste ech ...
Jaa ik kom uit Groningen, ze zijn hier nog wat milder met de echo’s maken. Ik mag dan maandag niet met mijn partner komen maar dat is begrijpelijk. Vind ook erg vroeg hoor. Als ik geen echo deed met 4 wk was deze bezorgdheid er denk ik ook niet! Succes met je zwangerschap 🍀 ben benieuwd hoe ver je bent

4 jaar geleden

Reactie op Anna | Moderator

Herkenbaar, ik werd twee weken geleden wegens vermoeden bbz met spoed naar ...
Wauw mooie echo al! Nou ik voel aan mijn water dat dat helemaal goed zit😉! Wat kan je dan in onzekerheid leven he! Succes met je volgende echo🍀geeft mij hoop !

4 jaar geleden

Reactie op S R

Met 4 weken een echo laten maken omdat ik 1x gebloed had. Toen was er allee ...
Wat ik ook meer vrouwen hier heb gereageerd.. als je een latere echo had gehad was die onzekerheid ook wel niet geweest nee.. soms is een vroege echo wel nodig. Ben blij dat het bij jou 2 week later een mooi beeld heeft geleverd!! Heel veel succes de komende tijd🍀🍀

4 jaar geleden

Reactie op S R

Met 4 weken een echo laten maken omdat ik 1x gebloed had. Toen was er allee ...
Die onzekerheid is inderdaad vreselijk... ik hoop dat ik bij een volgende zwangerschap gewoob met 8 of 10 weken de eerste echo krijg. Zou mij wel wat stress schelen! Maar goed, wel fijn om te horen dat het bij jou goed kwam, dat geeft mij hoop voor vrijdag!

4 jaar geleden

Reactie op kiimmveenstra

Wauw mooie echo al! Nou ik voel aan mijn water dat dat helemaal goed zit😉! ...
Kom ook uit Groningen, toevallig zeg! Ik mag mijn vriend komende gewoon meenemen naar de echo in het ziekenhuis. Jij veel succes met wachten de komende dagen!

4 jaar geleden

Reactie op Anna | Moderator

Kom ook uit Groningen, toevallig zeg! Ik mag mijn vriend komende gewoon mee ...
Oh wat toevallig zeg! Fijn dat je vriend mee kan!! Dankjewel, jij ook voor vrijdag🍀

4 jaar geleden

Ik had vorige week met 5 weken en 6 dagen zelfs een leeg vruchtzakje! Gisteren was ik 6 weken en 5 dagen.. Alles was helemaal goed! Embryo met kloppend hartje, dooierzakje, alles aanwezig en hartje klonk super volgens de gyn. Conclusie: 6 weken kan echt op het randje zijn 😁

4 jaar geleden

Reactie op Anna | Moderator

Herkenbaar, ik werd twee weken geleden wegens vermoeden bbz met spoed naar ...
Hier een goede echo mét kloppend hartje 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Anna | Moderator

Hier een goede echo mét kloppend hartje 🥰
Wauw gefeliciteerd🥰!! Wat fijn om te horen! Veel gezondheid de komende tijd toegewenst. Ben benieuwd naar die van mij maandag🤞🏽