5 Reacties

3 jaar geleden

Ja ik ben inmiddels 40+3 en ben het ook zat. Al vanaf 20 weken best veel bekkenpijn. Ook idd veel harde buiken en als dat 's avonds gebeurd denk ik de hele nacht dat ik ga bevallen waardoor ik super slecht slaap. Ik heb vanmiddag een afspraak bij de vk om af te spreken of eind vd week ingeleid kan worden op verzoek.

3 jaar geleden

Ik begrijp je helemaal! Ik ben nu 40+1 en ben vrijdag gestript. Ze kwam tot 2cm ontsluiting... helaas heeft het strippen niets gedaan. Net weer gebeld of een 2e poging mogelijk is, de nachten zijn echt belabberd nu, waardoor ik me steeds minder fit ga voelen. Nu hopen dat een 2e poging tot strippen mogelijk is en dat het dan wel iets doet...

3 jaar geleden

Reactie op Betty1234

Ik begrijp je helemaal! Ik ben nu 40+1 en ben vrijdag gestript. Ze kwam tot ...
Je hebt in ieder geval die eerste 2cm te pakken 😉 Nog 8 te gaan! Maar vervelend dat het niet op gang komt hè. Het lijkt me ook niet fijn in te laten leiden maarja, als het moet dan moet het...

3 jaar geleden

Reactie op Viss

Ja ik ben inmiddels 40+3 en ben het ook zat. Al vanaf 20 weken best veel be ...
Ga je liever laten inleiden dan tot 42 weken afwachten? En waarom? Ik merk dat ik een beetje opzie tegen inleiden, Evt weeenstorm oid... maarja, ze moet er ook gewoon uit hè

3 jaar geleden

Reactie op merrit

Ga je liever laten inleiden dan tot 42 weken afwachten? En waarom? Ik merk ...
Ja dat doe ik liever. Ben helemaal op door de bekkenpijn en zorg voor peuter van 2. Ik ben de vorige keer ook ingeleid. Toen ivm een hoge bloeddruk, maar dat is me prima bevallen. Dus daar zie ik niet tegenop. Nog een week langer wachten zie ik veel meer tegenop. Maar natuurlijk hoop ik ook dat mijn meisje deze week nog spontaan komt. Maar ik moet sws al in het ziekenhuis bevallen ivm gbs bacterie.