54 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op grace81

Gefeliciteerd! Ik ben bijna 39 en heb al 2 kinderen van 10 en 6. En ben nu ...
Gefeliciteerd

4 jaar geleden

Reactie op Alhamdolilah

Gefeliciteerd
Thanks!

4 jaar geleden

Goedemorgen... gefeliciteerd 🥳 En pff wat een opluchting hoe gek dat ook klinkt. Ik ben inmiddels 45 bijna 46 en nu 6weken zwanger van onze eerste. Pas op latere leeftijd de wens en daarna heeft het 3 jaar geduurd. Totaal onverwacht haha dacht zal wel in de overgang zijn bij wegblijven menstruatie hihi maar nu onze droom uitgekomen. Maar net als ieder zenuwachtig onzeker voel van alles. Echo later dan anders etc. Maar blijf positief want wat is t een heerlijk gevoel 🥰 veel succes en liefde gewenst aan alle aanstaande moeders

4 jaar geleden

Hoi! Ik ben 41 jaar en morgen 8 weken zwanger van ons 3e kindje. Ik heb een zoon van bijna 8 en een dochter van bijna 5. Deze (laatste) baby was zeer gewenst en gepland!! ❤❤❤ Ondanks mijn leeftijd ben ik nog zo vruchtbaar als wat...want bij alle 3 de zwangerschappen was ik direct zonder anticonceptie tijdens de 1e maand zwanger. Wat een cadeau!!

4 jaar geleden

Hallo! Gefeliciteerd! Ik ben 39 en heb 2 kids van 11 en 9 jaar en nu zwanger van een nieuwe partner. Zeer gewenst zeer wonderlijk!

4 jaar geleden

Reactie op glitteringmel

Hallo! Gefeliciteerd! Ik ben 39 en heb 2 kids van 11 en 9 jaar en nu zwange ...
O wat leuk om te horen! Wij hebben als alles goed gaat, straks ook zo’n leeftijdsverschil!

4 jaar geleden

Ik ben 35 zwanger van mijn zeven kids

4 jaar geleden

Ik ben 38 en zwanger van de 3e, niet gepland en al helemaal niet in de planning, maar heel erg welkom

4 jaar geleden

Ik ben 37 en heb 3 kids van 13,11 en 4

4 jaar geleden

Hoi ik ben 39 jaar en zwanger van kindje nummer 8!

4 jaar geleden

Hoi ik ben 40 & 6 weken zwanger van 1e kindje. Zijn al wel langer dan een jaar bezig..zou ook nog een 2e willen als het ons gegeven is..

4 jaar geleden

Reactie op capeldoorn

Ik ben 40 en zwanger van mijn eerste kindje. Ik had niet verwacht dat het z ...
Idem, 39 en bijna 8 weken zwanger van ons eerste kindje

4 jaar geleden

Reactie op daan8

Hoi ik ben 39 jaar en zwanger van kindje nummer 8!
@Daan ik van nr 7 😄

4 jaar geleden

Jeeetje en ik maar denken dat ik uniek en oud was wat grappig zeg

4 jaar geleden

Hoi hoi! Ik ben ook 41 en voor de derde keer zwanger. De eerdere keren (met andere partners) hebben helaas niet tot levend geboren kinderen geleid. Met mijn vriend nu hoop ik dat het alsnog mag lukken. Ik voel me gelukkig geen 41 en de gyn is positief, dus daar hou ik me aan vast. Beleef het wel heel intens allemaal. Hebben jullie dat ook?

4 jaar geleden

Reactie op Chris79

@Daan ik van nr 7 😄
Leukkk ook een groot gezin!🥰 Welke leeftijd hebben jou kindjes? Bij ons 16, 14, 12, 10, 7, 5 en 2

4 jaar geleden

Reactie op daan8

Leukkk ook een groot gezin!🥰 Welke leeftijd hebben jou kindjes? Bij ons 16 ...
Hier allemaal jongens😁 van 15, 13 , 10, 4, 2 en een sterren kindje💫

4 jaar geleden

Reactie op Chris79

Hier allemaal jongens😁 van 15, 13 , 10, 4, 2 en een sterren kindje💫
Oh leuk ook al oudere en jongere kinderen hier 4 jongens 3 meiden. Maar bij jou helaas een sterrenkindje❤

4 jaar geleden

Ik ook onverwachts zwanger. Ik ben 44! 2 kids 14 en 12. Niemand weet het nog behalve 2 vriendinnen. Weet het nu 2wk. M'n hele wereld staat op z'n kop. De vader is namelijk niet mijn partner. Heel verwarrend en emotionele tijd. Maar ben zo gelukkig. Maar ook huilen etc etc. ❤️. Volgende week echo. Hou rekening met miskraam ivm leeftijd dus probeer elke dag te genieten 🤗

4 jaar geleden

Ik ook onverwachts zwanger. Ik ben 44! 2 kids 14 en 12. Niemand weet het no ...
Wat gaaf dag je er zo in staat zeg! Respect!