54 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben 39, zwanger van eerste kindje. Eindelijk gelukt na jaren geklooi en gemartel met ziekenhuizen

4 jaar geleden

Ik ben juist 40 geworden, voel me nog wel 20 😁 Ondertussen 6weken zwanger. Na de 2maand ‘proberen’ direct zwanger. Ik dacht dat het allemaal veel langer ging duren. Dus een heel leuke verrassing! Nu hopen dat de eerste eerste echo in orde is, afwachten tot 10 april. Dan zal ik veel geruster zijn. Maar positief denken!! 🤞🏻

4 jaar geleden

Reactie op vdp

Ik ben juist 40 geworden, voel me nog wel 20 😁 Ondertussen 6weken zwanger. ...
Ik ben 42, mijn vriend 40, bijna 41. Ook hier na 2 maand al zwanger, terwijl mijn gezondheid niet zo uitmuntend was .

4 jaar geleden

Ik ook onverwachts zwanger. Ik ben 44! 2 kids 14 en 12. Niemand weet het no ...
Wat knap van je ,dat genieten durf ik net niet ten volle. Zie je wat perspectief naar later toe ? Is de papa op de hoogte en hoe is de reactie? Hoe nu verder? Sterkte alvast en veel goede moed en helderheid

4 jaar geleden

Ik ben nu 39, twee kids van 14 en 12 na spontane zwangerschappen. Afgelopen 2 jaar 2 miskramen gehad en nu zwanger via ivf (medisch gezien was er niks mis maar ik werd niet meer zwanger) super spannend dus. Bij de eerste was ik 25 jaar dus het is wel een verschil ;) Fijne zwangerschap gewenst. Groeten van Janine

4 jaar geleden

Reactie op Kelly1405

Wat knap van je ,dat genieten durf ik net niet ten volle. Zie je wat pers ...
Ik durf ook niet ten volle te genieten hoor. Maar probeer het! De papa is op de hoogte... Maar is ingewikkeld... Nu paar keer gepraat met veel emotie tranen en respect voor elkaars gevoel. Ik durf niet te ver vooruit te denken. Eerst maar donderdag de echo. Maar ik hou zo van dit wat er in me gebeurt. Ook al zal ik het waarschijnlijk alleen gaan doen. En deze man ben ik zo gek op ❤️.... Tja echt ingewikkeld 🤪

4 jaar geleden

Reactie op Kelly1405

Wat knap van je ,dat genieten durf ik net niet ten volle. Zie je wat pers ...
En tis idd ook spannend als je ouder bent.. Heb vertrouwen! Maar bouw idd ook de teleurstelling beetje in 🥴😍💪

4 jaar geleden

Ik ben 40 jaar en zwanger van mijn 5e kindje...heel spannend vind ik het allemaal. Het lijkt alsof het allemaal zo nieuw is. Mijn jongste is 6 jaar. Ik ben als t goed is 8 weken. 8 april naar de verloskundige ben benieuwd..leuk dat er meer dames zijn in deze leeftijd. Sterkte allemaal veel liefde

4 jaar geleden

Hoi, ik ben 42 en 8 weken zwanger. Gefeliciteerd

4 jaar geleden

Ik ben 37, bijna 38. Eerste kindje voor mij en m'n man. Heel spannend allemaal!

3 jaar geleden

Ik wordt aanstaande zaterdag 39. Ben dan 8 weken zwanger van mijn 5e kindje. Heb 2 dochters van 13 en 14 en een zoontje van 3,5 jaar. 4juli 2019 is helaas onze dochter Pien geboren na 16 weken zwangerschap met trisomonie 13. Heb dinsdag 31-3 de 1e echo, maar durf nog echt niet te genieten.

3 jaar geleden

Reactie op Kelly1405

Ik ben 42, mijn vriend 40, bijna 41. Ook hier na 2 maand al zwanger, terwij ...
Toch een mooi geschenk dan! 💕

3 jaar geleden

Ik let wel eens zo hard op mijn voeding, veel vitamienen verse groenten en fruit. En zeker 2 liter water. Wil ook goed blijven bewegen en stretchen, zodat bevalling hopelijk ook wat soepel verloopt. Afwachten 🤞🏻

3 jaar geleden

Ik ben gister 38 geworden, nu 8 weken zwanger. Mijn eerste kindje, vind het nog super spannend omdat ik in augustus een miskraam heb gehad. Durf nog niet te genieten. Kijk wel enorm uit naar de termijnecho 18 april ☺️