5 weken zwanger en veel bloed verlies

MeganH
13 dagen geleden
Volgen
Goedemiddag allemaal, Vorig jaar december heb ik een miskraam gehad met 9 weken. Dit is toen met een curretage behandeld en rond de 8 weken daarna kreeg ik mijn eerste goede ongesteldheid weer. Vorige week zaterdag twee zwangerschapstesten gedaan en allebei positief. Enorm blij dat ik weer zwanger was ! Sinds gister wat bruin bloedverlies maar vandaag lijkt het wel of ik gewoon weer ongesteld ben. Het is vooral met vegen helderrood maar ik heb geen krampen. Is dit verhaal herkenbaar bij iemand ?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
77 reacties
pascaljanineralph
13 dagen geleden
Ja hier hetzelfde verhaal, sinds gister ook bloedverlies lichtroze slijmerig, VK gebeld en ze zegt we kijken het aan, ben nu 5+5 weken. Heb je ook zo’n last van je onderrug? Kan trouwens ook een bloedvaatje zijn wat gesprongen is vertelde ze mij?
  • Rapporteren
Frennie
13 dagen geleden
Helaas wel. Wij in december gehad. Nu weer zwanger 7,3. Ik zou niet vragen maar bellen naar een VK alleen zij kunnen jou zekerheid geven.
  • Rapporteren
Rolo1994
13 dagen geleden
Heey, Ik heb al een paar dagen bruine afscheiding en stolsels verloren, maandag een echo gehad en zag er goed uit. Probeer vooral niet gestresst te raken en hou hoop 🍀 Ik heb vorige keer ook een miskraam en ik weet hoe rot het is als je bloed ziet. Heb je ook al je verloskundige gebeld?
  • Rapporteren
Verwijderd lid
13 dagen geleden
Dit had ik in november ook, bloed verlies maar geen krampen. Helaas is het toen uitgelopen op een miskraam 😞
  • Rapporteren
Bernardine
13 dagen geleden
Wat vervelend zeg, het is geen innesteling? Dat hoor je ook wel eens. Anders zou ik de vp even bellen 😉 Sterkte!
  • Rapporteren
Verwijderd lid
13 dagen geleden
Wil je niet bang maken, en hoop voor je dat het een gesprongen vaatje is, of innesteling bloed ♥️
  • Rapporteren
SaNoy
13 dagen geleden
Het zou ook nog een hematoom kunnen zijn, die bloedverlies geeft. Bel de vk en miss kunnen ze vroege echo doen! Heel veel sterkte! Knuffel
  • Rapporteren
MeganH
13 dagen geleden
Ja hier hetzelfde verhaal, sinds gister ook bloedverlies lichtroze slijmerig, VK gebeld en ze zegt we kijken het aan, ben nu 5+5 weken. Heb je ook zo’n last van je onderrug? Kan trouwens ook een bloedvaatje zijn wat gesprongen is vertelde ze mij?
Ik heb inderdaad ook erg last van me rug. De VK belt vanmiddag terug hoe het gaat. Als het maandverband niet doordrenkt is en ik geen krampen heb, hoefde ik me niet al te druk te maken. Maaaar dat doe ik wel.
  • Rapporteren
MeganH
13 dagen geleden
Reactie op Rolo1994
Heey, Ik heb al een paar dagen bruine afscheiding en stolsels verloren, maandag een echo gehad en zag er goed uit. Probeer vooral niet gestresst te raken en hou hoop 🍀 Ik heb vorige keer ook een miskraam en ik weet hoe rot het is als je bloed ziet. Heb je ook al je verloskundige gebeld?
Ja die zei dat ze me vanmiddag even terug bellen en als het maandverband niet erg rood is en ik geen krampen had het nog geen reden voor paniek was.
  • Rapporteren
MeganH
13 dagen geleden
Bij mijn vorige miskraam ook niets door gehad maar toen heb ik geen bloeding gehad.
  • Rapporteren
pascaljanineralph
13 dagen geleden
Reactie op MeganH
Ik heb inderdaad ook erg last van me rug. De VK belt vanmiddag terug hoe het gaat. Als het maandverband niet doordrenkt is en ik geen krampen heb, hoefde ik me niet al te druk te maken. Maaaar dat doe ik wel.
Ik hoop voor je dat het stopt en dat alles goed is met de kleine !
  • Rapporteren
Antoinette1983
13 dagen geleden
Helaas hier precies hetzelfde... Blij dat ik hier niet alleen in sta en dit met jullie kan delen. In januari een miskraam gehad na een zwangerschapsduur van 9 weken, kindje was gestopt met groeien na max. 6 weken. Miskraam was niet volledig dus er volgde ook nog een curretage... Vorige maand mijn menstruatie weer gehad. Afgelopen weekend 2 positieve testen in handen. Yes, het is weer gelukt! En nu spat die bubbel weer uiteen... Sinds gisteravond bloedverlies, vergelijkbaar met een lichte menstruatie. Geen heftige buikpijn maar dat had ik in januari ook niet... geen stolsels, dat had ik toen wel... Het is nog te vroeg voor een echo, 4+6 weken. Afwachten... maar geduld is niet mijn sterkste kant... Ik hoop dat het onschuldig is en dat we straks allemaal weer heerlijk in die bubbel kunnen gaan zitten.
  • Rapporteren
MeganH
13 dagen geleden
Reactie op verwijderd lid
Dit had ik in november ook, bloed verlies maar geen krampen. Helaas is het toen uitgelopen op een miskraam 😞
Jeetje wat heftig!
  • Rapporteren
MeganH
13 dagen geleden
Reactie op Antoinette1983
Helaas hier precies hetzelfde... Blij dat ik hier niet alleen in sta en dit met jullie kan delen. In januari een miskraam gehad na een zwangerschapsduur van 9 weken, kindje was gestopt met groeien na max. 6 weken. Miskraam was niet volledig dus er volgde ook nog een curretage... Vorige maand mijn menstruatie weer gehad. Afgelopen weekend 2 positieve testen in handen. Yes, het is weer gelukt! En nu spat die bubbel weer uiteen... Sinds gisteravond bloedverlies, vergelijkbaar met een lichte menstruatie. Geen heftige buikpijn maar dat had ik in januari ook niet... geen stolsels, dat had ik toen wel... Het is nog te vroeg voor een echo, 4+6 weken. Afwachten... maar geduld is niet mijn sterkste kant... Ik hoop dat het onschuldig is en dat we straks allemaal weer heerlijk in die bubbel kunnen gaan zitten.
Precies hetzelfde verhaal!
  • Rapporteren
pascaljanineralph
13 dagen geleden
Zoo dat is heftig! En je bloedverlies welke kleur? Echt rood? En voelt het niet goed? Wat zei de VK? Jeetje sterkte!
  • Rapporteren
Antoinette1983
13 dagen geleden
Zoo dat is heftig! En je bloedverlies welke kleur? Echt rood? En voelt het niet goed? Wat zei de VK? Jeetje sterkte!
Bloedverlies is vergelijkbaar met een lichte menstruatie, vooral bij vegen rood, maandverband soms een enkele druppel, ook af en toe oud bloed. Maar bij mijn vorige miskraam had ik ook pas na 5 een doordrenkt maandverband... toen verloor ik zoveel bloed dat er een curretage volgde. Ik durf niet meer te hopen...
  • Rapporteren
Antoinette1983
13 dagen geleden
Reactie op MeganH
Precies hetzelfde verhaal!
Ja ik dacht dat ik mijn eigen verhaal las... Ik hoop zo dat het onschuldig is, maar ik durf bijna niet meer te hopen... Vorige miskraam had ik de eerste dagen een normale menstruatie mét stolsels. Pas na 5 doordrenkt maandverband, toen verloor ik zoveel bloed dat er een curretage volgde.
  • Rapporteren
Antoinette1983
13 dagen geleden
Nog geen vk gesproken, vanmiddag toch maar even bellen. Hoop dat ze me gerust kunnen stellen maar vrees dat het afwachten word...
  • Rapporteren
MeganH
13 dagen geleden
Ja ik dacht dat ik mijn eigen verhaal las... Ik hoop zo dat het onschuldig is, maar ik durf bijna niet meer te hopen... Vorige miskraam had ik de eerste dagen een normale menstruatie mét stolsels. Pas na 5 doordrenkt maandverband, toen verloor ik zoveel bloed dat er een curretage volgde.
Vanmiddag belt de verloskundige mij terug. Sowieso wel fijn want vanochtend was er minder bloed dan nu. Het voelt gewoon echt als een ongesteldheid.
  • Rapporteren