77 Reacties

4 jaar geleden

Helaas wel. Wij in december gehad. Nu weer zwanger 7,3. Ik zou niet vragen maar bellen naar een VK alleen zij kunnen jou zekerheid geven.

4 jaar geleden

Ja hier hetzelfde verhaal, sinds gister ook bloedverlies lichtroze slijmerig, VK gebeld en ze zegt we kijken het aan, ben nu 5+5 weken. Heb je ook zo’n last van je onderrug? Kan trouwens ook een bloedvaatje zijn wat gesprongen is vertelde ze mij?

4 jaar geleden

Heey, Ik heb al een paar dagen bruine afscheiding en stolsels verloren, maandag een echo gehad en zag er goed uit. Probeer vooral niet gestresst te raken en hou hoop 🍀 Ik heb vorige keer ook een miskraam en ik weet hoe rot het is als je bloed ziet. Heb je ook al je verloskundige gebeld?

4 jaar geleden

Dit had ik in november ook, bloed verlies maar geen krampen. Helaas is het toen uitgelopen op een miskraam 😞

4 jaar geleden

Wat vervelend zeg, het is geen innesteling? Dat hoor je ook wel eens. Anders zou ik de vp even bellen 😉 Sterkte!

4 jaar geleden

Wil je niet bang maken, en hoop voor je dat het een gesprongen vaatje is, of innesteling bloed ♥️

4 jaar geleden

Het zou ook nog een hematoom kunnen zijn, die bloedverlies geeft. Bel de vk en miss kunnen ze vroege echo doen! Heel veel sterkte! Knuffel

4 jaar geleden

Reactie op pascaljanineralph

Ja hier hetzelfde verhaal, sinds gister ook bloedverlies lichtroze slijmeri ...
Ik heb inderdaad ook erg last van me rug. De VK belt vanmiddag terug hoe het gaat. Als het maandverband niet doordrenkt is en ik geen krampen heb, hoefde ik me niet al te druk te maken. Maaaar dat doe ik wel.

4 jaar geleden

Reactie op Rolo1994

Heey, Ik heb al een paar dagen bruine afscheiding en stolsels verloren, maa ...
Ja die zei dat ze me vanmiddag even terug bellen en als het maandverband niet erg rood is en ik geen krampen had het nog geen reden voor paniek was.

4 jaar geleden

Bij mijn vorige miskraam ook niets door gehad maar toen heb ik geen bloeding gehad.

4 jaar geleden

Reactie op MeganH

Ik heb inderdaad ook erg last van me rug. De VK belt vanmiddag terug hoe he ...
Ik hoop voor je dat het stopt en dat alles goed is met de kleine !

4 jaar geleden

Reactie op pascaljanineralph

Ik hoop voor je dat het stopt en dat alles goed is met de kleine !
Bij jou ook !

4 jaar geleden

Helaas hier precies hetzelfde... Blij dat ik hier niet alleen in sta en dit met jullie kan delen. In januari een miskraam gehad na een zwangerschapsduur van 9 weken, kindje was gestopt met groeien na max. 6 weken. Miskraam was niet volledig dus er volgde ook nog een curretage... Vorige maand mijn menstruatie weer gehad. Afgelopen weekend 2 positieve testen in handen. Yes, het is weer gelukt! En nu spat die bubbel weer uiteen... Sinds gisteravond bloedverlies, vergelijkbaar met een lichte menstruatie. Geen heftige buikpijn maar dat had ik in januari ook niet... geen stolsels, dat had ik toen wel... Het is nog te vroeg voor een echo, 4+6 weken. Afwachten... maar geduld is niet mijn sterkste kant... Ik hoop dat het onschuldig is en dat we straks allemaal weer heerlijk in die bubbel kunnen gaan zitten.

4 jaar geleden

Dit had ik in november ook, bloed verlies maar geen krampen. Helaas is het ...
Jeetje wat heftig!

4 jaar geleden

Reactie op Antoinette1983

Helaas hier precies hetzelfde... Blij dat ik hier niet alleen in sta en di ...
Precies hetzelfde verhaal!

4 jaar geleden

Reactie op Antoinette1983

Helaas hier precies hetzelfde... Blij dat ik hier niet alleen in sta en di ...
Zoo dat is heftig! En je bloedverlies welke kleur? Echt rood? En voelt het niet goed? Wat zei de VK? Jeetje sterkte!

4 jaar geleden

Reactie op pascaljanineralph

Zoo dat is heftig! En je bloedverlies welke kleur? Echt rood? En voelt het ...
Bloedverlies is vergelijkbaar met een lichte menstruatie, vooral bij vegen rood, maandverband soms een enkele druppel, ook af en toe oud bloed. Maar bij mijn vorige miskraam had ik ook pas na 5 een doordrenkt maandverband... toen verloor ik zoveel bloed dat er een curretage volgde. Ik durf niet meer te hopen...

4 jaar geleden

Reactie op MeganH

Precies hetzelfde verhaal!
Ja ik dacht dat ik mijn eigen verhaal las... Ik hoop zo dat het onschuldig is, maar ik durf bijna niet meer te hopen... Vorige miskraam had ik de eerste dagen een normale menstruatie mét stolsels. Pas na 5 doordrenkt maandverband, toen verloor ik zoveel bloed dat er een curretage volgde.

4 jaar geleden

Reactie op pascaljanineralph

Zoo dat is heftig! En je bloedverlies welke kleur? Echt rood? En voelt het ...
Nog geen vk gesproken, vanmiddag toch maar even bellen. Hoop dat ze me gerust kunnen stellen maar vrees dat het afwachten word...

4 jaar geleden

Reactie op Antoinette1983

Ja ik dacht dat ik mijn eigen verhaal las... Ik hoop zo dat het onschuldig ...
Vanmiddag belt de verloskundige mij terug. Sowieso wel fijn want vanochtend was er minder bloed dan nu. Het voelt gewoon echt als een ongesteldheid.