77 Reacties

4 jaar geleden

Hee dames! Hier een beetje hetzelfde verhaal, afgelopen november hoorde ik dat ik een miskraam zou krijgen, in december is deze opgewekt. Nu ben ik wederom zwanger, maar vanaf 6 weken weer wat bloedverlies met slijm (zonder buikpijn), net als vorige keer. Door de Corona situatie is mijn vroege echo van 7,5 week geannuleerd. Ik ben heel erg onzeker en bang.

4 jaar geleden

Reactie op MeganH

Vanmiddag belt de verloskundige mij terug. Sowieso wel fijn want vanochtend ...
Bij mij is het bloedverlies wel minder dan vanmorgen, maar het voelt gewoon niet goed... Ik word meteen weer herinnert aan de miskraam, iets wat ik nooit meer mee hoopte te maken... Laat je weten wat de vk gezegd heeft? Sterkte, ik duim voor je.

4 jaar geleden

Reactie op Antoinette1983

Bij mij is het bloedverlies wel minder dan vanmorgen, maar het voelt gewoon ...
Het voelt bij mij ook niet goed! Bel je zelf ook de vk? Misschien kan zij je iets rustig geven ?

4 jaar geleden

Reactie op kimvanetten

Hee dames! Hier een beetje hetzelfde verhaal, afgelopen november hoorde ik ...
Ik begrijp je ongerustheid. Wat vervelend dat je echo verplaatst is, begrijpelijk door het virus, maar voor jou zo rot... Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Sterkte, ik duim voor je dat alles goed blijft gaan dit keer.

4 jaar geleden

Reactie op MeganH

Het voelt bij mij ook niet goed! Bel je zelf ook de vk? Misschien kan zij j ...
Ja ik ga straks even bellen. Ik laat het je weten.

4 jaar geleden

Reactie op MeganH

Het voelt bij mij ook niet goed! Bel je zelf ook de vk? Misschien kan zij j ...
Heb zojuist de vk gesproken. Ze kan me helaas niet gerust stellen. Het kan alle kanten op. Het kan een innestelingsbloeding of iets anders zijn, maar ook een miskraam. Omdat ik nog geen 5 weken zwanger ben is een echo helaas niet mogelijk, daar zullen ze niets op zien. Afwachten dus... Bij erger bloedverlies mag ik bellen.

4 jaar geleden

Reactie op Antoinette1983

Heb zojuist de vk gesproken. Ze kan me helaas niet gerust stellen. Het kan ...
Sterkte met het afwachten 😔

4 jaar geleden

Ik had vorige keer bij mijn miskraam (6w+3) meteen al stolsels op het moment dat ik bloedverlies kreeg! Daardoor wist ik meteen al dat het niet goed was! Ik lees dat niet iedereen er meteen last van heeft! Heel veel sterkte!! Ik duim voor je dat het niks is!!

4 jaar geleden

Oh jeetje! Ik wil je niet bang maken, maar bij mijn vorige miskraam had ik eerst bloedverlies en kreeg ik pas krampen toen ik het vruchtje verloor. Ik duim voor jou dat het goed gaat. Sterkte!

4 jaar geleden

Reactie op AnDeRu

Oh jeetje! Ik wil je niet bang maken, maar bij mijn vorige miskraam had ik ...
Zo ging het bij mijn miskraam in januari ook. Het bloedverlies lijkt nu ook weer toe te nemen. Ik ga uit van een miskraam bij mij...

4 jaar geleden

Reactie op Antoinette1983

Zo ging het bij mijn miskraam in januari ook. Het bloedverlies lijkt nu ook ...
Och jeetje! Hoe ver ben je? Heel veel sterkte!

4 jaar geleden

Reactie op Antoinette1983

Zo ging het bij mijn miskraam in januari ook. Het bloedverlies lijkt nu ook ...
Net de verloskundige aan de telefoon gehad. Zoals ze nu kon beoordelen was er niet veel bijzonders aan de hand. Bloeden was niet iets wat niet vaak voor komt. Ik heb geen krampen of doordrenkt maandverband. We moeten het gewoon in de gaten houden. Het kan zijn dat we bij de eerste echo niets zien maar het kan ook zijn dat alles goed is.

4 jaar geleden

Reactie op MeganH

Net de verloskundige aan de telefoon gehad. Zoals ze nu kon beoordelen was ...
Ik duim voor je!

4 jaar geleden

Reactie op MeganH

Net de verloskundige aan de telefoon gehad. Zoals ze nu kon beoordelen was ...
Ik duim voor je mee! Helaas weet ik uit ervaring dat een miskraam niet meteen begint met krampen en doordrenkt maandverband... daarom is bij mij de hoop vervlogen.

4 jaar geleden

Reactie op AnDeRu

Och jeetje! Hoe ver ben je? Heel veel sterkte!
Dank je wel... Deze zwangerschap is nog heel pril, 4+6 weken. Mijn vorige miskraam eindigde in januari na 9 weken, kindje was toen met max. 6 weken gestopt met groeien. Heel heftig om 2 keer achter elkaar mee te maken. 😢

4 jaar geleden

Reactie op MeganH

Net de verloskundige aan de telefoon gehad. Zoals ze nu kon beoordelen was ...
Hoe is het bloedverlies nu bij jou? Neemt het toe of af? Nog steeds helderrood? Heb jij ook geen buikpijn, ook niet beetje zeurend gevoel? Ik probeer me vast te klampen aan de succesverhalen, tegen beter weten in???

4 jaar geleden

Reactie op Antoinette1983

Dank je wel... Deze zwangerschap is nog heel pril, 4+6 weken. Mijn vorige m ...
Jeetje wat heftig zeg! Ik heb er geen woorden voor, sorry! Ik vond 1x al een hel! Maar ik blijf voor je duimen!

4 jaar geleden

Reactie op Antoinette1983

Dank je wel... Deze zwangerschap is nog heel pril, 4+6 weken. Mijn vorige m ...
Pfff precies herkenbaar.....

4 jaar geleden

Reactie op kimvanetten

Pfff precies herkenbaar.....
Hoe is het nu met jou? Heb je nog steeds bloedverlies?

4 jaar geleden

Reactie op Antoinette1983

Hoe is het nu met jou? Heb je nog steeds bloedverlies?
Vorige keer heb ik vanaf 4 weken tot ruim 8 weken af en aan bloedverlies gehad. Lang niet elke dag, nooit veel en nooit met buikpijn. Ik heb toen vier weken in onzekerheid gezeten, tot ik hoorde dat het embryo met 6 weken gestopt met was met groeien. Deze keer heb ik vanaf 6 weken (ben nu 6.5) soms wat bloedverlies. Wederom niet elke dag, nooit veel en nooit buikpijn. Hoeft niets te zijn, maar mijn vertrouwen is na mijn laatste ervaring ver te zoeken. Nu is mijn echo van 8 weken dus afgezegd door Corona maatregelen en moet ik wachten tot 11 weken (20 april). Grrrrrrrrrrrr