32 Reacties

4 jaar geleden

Herkenbaar! Kruik is hier elke middag heet tegen me aan. Oververmoeid en misselijk ten top.

4 jaar geleden

Oh ik wilde net zeggen dat in het ook had, maar ik heb en ben ook gewoon echt koud. Ook al de hele tijd aan het temperaturen en mijn temperatuur bleef gewoon zakken. Heb er al over gebeld en ze dachten dat het kon betekenen dat ik ziek ging worden

4 jaar geleden

Dat herken ik wel. Ik ben nu volgens mijn berekening 6+3 en mijn wangen gloeien soms echt terwijl ik het zelf koud heb. Meteen bang voor koorts (vooral nu ivm corona), maar blijkt toch niet zo te zijn gelukkig.

4 jaar geleden

Het voelt alsof ik koorts heb. Alleen thermometer geeft 37 of 37.3 aan. Loop echt te trillen , heb het koud, heel vervelend gevoel. Ondanks dat volgens mij partner m’n lichaam warm aan voelt. Bij de eerste niet gehad.. Misschien is het de vermoeidheid?

4 jaar geleden

Reactie op Bloempje28

Dat herken ik wel. Ik ben nu volgens mijn berekening 6+3 en mijn wangen glo ...
Misschien hoort het erbij, er gebeurd zoveel in ons lijf nu..

4 jaar geleden

Ik heb het al weken koud en rillingen over mijn rug, kippenvel op mijn armen. Ben nu 6 WK 4 dagen, ontzettend moe. Ik heb s'avonds een kruik mee naar bed en op de bank onder een dekentje..😉

4 jaar geleden

Reactie op evelynne

Misschien hoort het erbij, er gebeurd zoveel in ons lijf nu..
Ja wie weet. Ik kan het bij mijn eerste ook niet meer herinneren. Maar de vermoeidheid en misselijkheid zijn wel erg vervelend 🙈

4 jaar geleden

Ik doe ook lekker mee, meestal krijg ik het ook koud als ik moe ben... en aangezien dat toch ook wel het geval is! 😅

4 jaar geleden

Ik meld me ook! Hier ook snel en veel moe... En sneller koud dan anders 🙊 Ben nu 6wk+2

4 jaar geleden

Hihi ik had hier ook al een topic over gestart.. ook zoooo koud!

4 jaar geleden

Heb ik inderdaad ook. Soms gewoon klapper tandend. Ga ik even liggen of slapen wordt het weer stukken minder!

4 jaar geleden

Ik heb het ook! Zo extreem dat ik zelfs niet kan eten en begint pas rond 17u en stopt niet..

4 jaar geleden

En ik ben nu 8w + 2

4 jaar geleden

Ik heb hetzelfde. Soms rillingen als ik heel moe ben, soms gewoon echt heel koud.

4 jaar geleden

Ik heb het ook al vanaf 5 weken super koud!!! De hele dag Krijg het niet warm

4 jaar geleden

Ja heel erg herkenbaar. Meerdere malen temperatuur opgenomen (dacht zelfs een beetje koortsig, je haalt nu alles in je hoofd) maar gewoon netjes 37 graden. Ik denk dan inderdaad van de vermoeidheid, dus neem lekker een warme douche en ga op tijd met een warme kruik m'n bed in. Dat helpt tot nu toe wel!

4 jaar geleden

Oooh ik heb het ook heel erg! Heb gisteren gewoon 2 truien gedaan 😭. Soms gewoon klappertanden erbij en wordt dan niet meer warm. Zou zo graag in bad willen maar heb gelezen dat dat tot week 14 niet zo goed is...

4 jaar geleden

Hier ook, heb het de hele dag ijskoud. Heb geen koorts (meet 2x per dag vanwege mijn werk in t zkh). Maar niet warm te krijgen!

4 jaar geleden

Oooh ik heb het ook heel erg! Heb gisteren gewoon 2 truien gedaan 😭. Soms ...
Wat is daar niet goed aan? Heb het gisteren gedaan en sindsdien is het een stuk minder

4 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Wat is daar niet goed aan? Heb het gisteren gedaan en sindsdien is het een ...
Ik wilde laatst in bad gaan toen had ik op Google ingetypt "bad tijdens zwangerschap" en toen kwam eruit beter eerste 14 weken niet... dus durf het nu niet meer. Wil het zo graag haha