32 Reacties

4 jaar geleden

Ik wilde laatst in bad gaan toen had ik op Google ingetypt "bad tijdens zwa ...
Ik dacht dat het was sauna de eerste 3 maanden en gedeelde baden de laatste 3. Heb het bad ntl ook niet te warm

4 jaar geleden

Gaat om je core temperatuur die niet teveel moet oplopen. En dat is vaak een risico met in bad gaan, en gegarandeerd met de sauna. Als je dan toch wilt opwarmen, lekker onder de douche. Of een bad en maximaal 36 graden en geen uur in gaan liggen maar een kwartiertje

4 jaar geleden

Sterf de hele dag van de kou met rillingen word er gek van 😅

4 jaar geleden

Me too ook savonds klappertanden en moe

4 jaar geleden

Hier ook de hele dag koud! Als t ff kan hang ik de gehele dag voor de radiator😅 dat maakt het overigens niet beter op als je er weer voor vandaan moet komen..

4 jaar geleden

Heel herkenbaar! Vooral 's avonds heb ik er last van. Krijg mezelf dan niet meer opgewarmd. Ben sowieso een koukleum maar nooit zo erg als nu..

4 jaar geleden

Ik wilde laatst in bad gaan toen had ik op Google ingetypt "bad tijdens zwa ...
Goh.zo leer ik nog eens wat. Ik ga elke avond in een heerlijk warm bad en ven 5 weken zwanger.....maar niet doen begrijp ik dus....

4 jaar geleden

Elke avond als ik naar bed ga idd rillingen.

4 jaar geleden

Google maar eens op 'koud hebben tijdens zwangerschap'. Ik heb het ook en is nieuw voor mij, want bij mn eerste had ik het altijd wat warm!

4 jaar geleden

Hier ook ontzettend koud vooral in de avond neem nu voor ik naar bed ga een lekker warme douche en dus snel in bed en slapen had ik bij mijn eerste zwangerschap trouwens totaal niet toen had ik het bloed heet

4 jaar geleden

Hier ook koud overdag gaat het nog wel maar ik word midden in de nacht wakker omdat ik het zo koud heb.... Maar tegen vriend lief aangekropen, mijn persoonlijke straalkachel.

4 jaar geleden

Reactie op Bernou

Herkenbaar! Kruik is hier elke middag heet tegen me aan. Oververmoeid en mi ...
Zelfde hier! 6+1