23 Reacties

5 jaar geleden

Het hoort er echt bij. Heb er helaas ook last van.

5 jaar geleden

Ik had het 2 weken geleden voor het eerst.heb bij de kruitvat een zalfje gekocht binnen 2 dagen nergens geen last meer van

5 jaar geleden

Reactie op Mootje88

Ik had het 2 weken geleden voor het eerst.heb bij de kruitvat een zalfje ge ...
Hoe heet dit zalfje!

5 jaar geleden

Curanol zalf en tabletten werken goed

5 jaar geleden

De beste tip; Parkietenzalf bij de dierenwinkel halen.. Is voor de snaveltjes.. Ik weet het klinkt heel raar.. mijn moeder is kraamverzorgster en zweert hierbij.. ze verdwijnen echt door die zalf..

5 jaar geleden

Advies van mijn verloskundige. Zalf en pillen in combinatie is het beste Bij mij werkt het uitstekend. Kan je gewoon halen bij de etos.

5 jaar geleden

Heb er helaas ook last van. Apotheek lidocaine zalf gekregen. Verdoofd best snel maar ik hoop dat dit snel over is. Is niet te doen

5 jaar geleden

Ik heb zalf gehaald bij de apotheek. Werkt snel

5 jaar geleden

Ik heb het ook, en ook lidocaine zalf gekregen. Werkt fijn.

5 jaar geleden

Ik kreeg als tip van de huisarts: elke ochtend op lege maag een glas lauwwarm water en een kiwi eten. Werkt als een trein 😂

5 jaar geleden

Hier ook heel erg last ben wel van België dus heb een andere zalf gehaald. Morgen juist 1week. Sinds gisteren precies aan het verbeteren. Maar heb 1week bijna niet kunnen zitten/wandelen. Bij mij hielp een warm douche. En medicatie hebben ze me afgeraden 🤷‍♀️. Nu stelde de huisarts om het te laten wegbranden. Maar ga ik echt niet doen.. ik wacht nog paar dagen eens zien wat het gaat geven. Sinds gister ietske verminderd

5 jaar geleden

ik slik curanol heeft me goed geholpen bij de 1e bevalling ik slik deze nu preventief tot ma mn bevalling

5 jaar geleden

Ik loop er al sinds de 29ste week. Dacht dat het er gewoon bijhoorde en wist niet dat er zalfjes voor bestonden waarmee het weggaat. Ga morgen gelijk curanol halen dan dankjewel voor de tips dames ❤️

5 jaar geleden

Na hoeveel tijd ging het bij jullie over met curanol zalf+tabletten?🙈

5 jaar geleden

Ik heb ze zelfs nog steeds van mijn 1e zwangerschap.. geen enkel zalfje of pilletje wat helpt. Ik gebruik nu psylliumvezels om ze klein te houden. Dat werkt iets, maar ben bang dat ze bij mij niet meer weggaan 😅

5 jaar geleden

Hoi! Wat vervelend, he... Had je dit artikel al gezien? Misschien staan er nog wat tips voor je tussen. https://www.24baby.nl/geboorte/herstel-na-bevalling/tips-tegen-aambeien/ Succes!

5 jaar geleden

Ik ben van België heb een zalfje en medicatie gekregen. Het helpt. Ik had hetzelfde. Ik ging 3x per dag in warme douche. Om het te verzachten. Na 5dagen voelde ik dat het wat verminderde. En toen toch iets gaan halen tege de pijn. Ofwel na de bevalling gewoon weghalen zeide ze me. Want het zal er blijven tot de bevalling

5 jaar geleden

Bij mijn eerste bevalling hele flinke aambeien gekregen bij het persen. Ze zeiden toen dat zelden zulke grote zagen. 🙈🙈🙈 Lidocaïne zalf of spray helpt bij het verlichten net als neusspray. Ook werkt Curanol tabletten en zalf ( samen gebruiken) Heb toen weken extreem veel pijn gehad en kon niet zitten zonder zwemband. Ze zijn nooit meer weggegaan maar doen gelukkig geen pijn meer. Nu dus ook erg bang om weer zo veel last ervan te krijgen. Ga met 37 weken vast beginnen met de Curanol tabletten en zalf in de hoop dat het deze keer meevalt.

5 jaar geleden

Reactie op Ellen0000

Bij mijn eerste bevalling hele flinke aambeien gekregen bij het persen. Ze ...
Jeetje klinkt best heftig, dacht dat ze ook gewoon weer weg trekken maar hoeft dus niet altijd 😱

5 jaar geleden

Jupp... gister avond merkte ik ze ook op ben nu bijna 37 weken zwanger... morgen eens even mn huisarts bellen.. wil er echt graag gewoon nog vanaf komen...😒😒