19 Reacties

6 jaar geleden

Ook last van maar geen idee wat je eraan kan doen😅

VRIEND

6 jaar geleden

Aambeien is erg vervelend! Veel vezels eten helpt altijd voor een goede stoelgang. Ook niet teveel druk zetten tijdens de toiletgang. Wat er goed tegen helpt is eigenmerk aambeienzalf van de Kruidvat/Trekpleister of Curanol zalf. Als het pijn gaat doen of zwellen is het verstandig om even langs de huisarts te gaan. 😘 (advies van een assistent-drogist)

6 jaar geleden

ik moest ze terug duwen.. zo groot waren ze geworden.. de pijn was wel direct weg 🤷‍♀️ niet erg smakelijk maarja

6 jaar geleden

Had het al tijdens de eerste, vooral op het eind heel erg. Ik heb alle zalven/pillen/tips geprobeerd en niks helpt. Is ook nooit weggegaan tijdens de zwangerschappen helaas.

6 jaar geleden

Neusspray zeggen ze ook wel eens toch? Geen grapje

6 jaar geleden

Ik heb weleens gehoord dat lijnzaad dan goed kan helpen en veel water drinken. Wellicht met kokosolie insmeren?

6 jaar geleden

Ik heb er helaas ook last van. Zodra je ze aan de buitenkant voelt, moet je het terugduwen. Niet fijn, maar dan heb je het minst pijn. Daarnaast, veel vezels eten (o.a. volkoren brood), gedroogd fruit en veel water drinken voor een goede stoelgang. Ook in beweging blijven helpt het verminderen. Succes!.

6 jaar geleden

Ook last van maar geen idee wat je eraan kan doen😅
🙈was net aant douche.. en vanaf een bult naast me * schrok er wel van nog nooit gehad..

6 jaar geleden

Net gegoogeld, idd neusspray 5x per dag erop sprayen om ze te laten slinken

6 jaar geleden

aambeienplant wortel aan je bh vast veiligheidspelden. als je de plant niet kent google ff..

6 jaar geleden

Reactie op Bitterballetje

Had het al tijdens de eerste, vooral op het eind heel erg. Ik heb alle zalv ...
ook de wortel van aambeienplant???

6 jaar geleden

Reactie op SindsDien

ook de wortel van aambeienplant???
Nee, dat heb ik niet geprobeerd. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet zo in geloof.

6 jaar geleden

Net gegoogeld, idd neusspray 5x per dag erop sprayen om ze te laten slinken ...
Dit komt door de zoutoplossing dit doet het uitdrogen

6 jaar geleden

Reactie op Bitterballetje

Nee, dat heb ik niet geprobeerd. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar ni ...
kan je vertellen het werkt!!! ik ben er vanaf :). en velen die ik ken met mij hahaha. niet geschoten is altijd mis!

6 jaar geleden

Bij mij hielp curanol tabletjes samen met de zalf. En proberen veel water te drinken en voorkom teveel persen.

6 jaar geleden

Ik had al lastige darmen maar had ze aardig onder controle met volkoren producten en veel water. Nu dus ook niet meer. Gebruik dus weer dagelijks een zakje Metamuciel. Aangeraden gekregen van de ‘aambeienspeciliast’ uit t ziekenhuis.

6 jaar geleden

Geen aambijen maar ik heb een scheurtje. Pijnlijk! Ik neem laxeermiddel (lactulose) en drink veel water. Daarnaast gebruik ik vaseline en eet ik al het laxerende eten.

6 jaar geleden

Reactie op idijodi

Geen aambijen maar ik heb een scheurtje. Pijnlijk! Ik neem laxeermiddel (la ...
Ja dit heb ik ook een fissuur noemt dit idd pijnlijk ik heb dit al 12 jaar sedert de bevalling van mijn dochtertje. Normaal zou ik dit moeten laten opereren maar wil niet. Ik heb er bang van

6 jaar geleden

Reactie op SindsDien

kan je vertellen het werkt!!! ik ben er vanaf :). en velen die ik ken met m ...
Dat is waar!