39 Reacties

5 jaar geleden

Ik had trombose aambeien en heb ze laten weg snijden. Ik was al 3x flauw gevallen door de pijn. Ze waren net zo groot als een pingpongbal. Daarna niks geen last meer van gehad

5 jaar geleden

Combinatie van curanol zalf en tabletten werkt bij mij erg goed

5 jaar geleden

Curanol zalf en tabletjes als combinatie gebruiken, kan je zonder recept halen bij de drogist. Kan je ook gebruiken tijdens borstvoeding!

5 jaar geleden

Reactie op Redem

Curanol zalf en tabletjes als combinatie gebruiken, kan je zonder recept ha ...
Werkt dit ook bij uitwendige aambeien?

5 jaar geleden

Reactie op Sandraatje1986

Dat heb ik idd ook en werkt ook bij uitwendige aambeien :)

5 jaar geleden

Je kan ook douchen en met koud water erop en na het douchen weer is niet fijn maar gaan da wel snel weg

5 jaar geleden

Reactie op Sandraatje1986

Ja! Werkt goed bij mij.

5 jaar geleden

Daflon inpakken en trianal zalf (of een van de andere zalven-apotheek kent dit hoor) Herl veel mensen hebben daar trouwens last van. Bij mij,nu 2 maanden en een week na de bevalling,is het iets beter(nog niet weg)

5 jaar geleden

Wat heb je tot nu toe geprobeerd? Ik heb weken curanolzalf en pilletjes gebruikt. Een zalf gekregen van de dokter.. alles geprobeerd m.b.t. voedsel. Daarnaast koelen of verwarmen etc. Wat bij mij de doorslag heeft gegeven waren poeders voor de ontlasting. Ook al was de ontlasting nooit hard.. wanneer ik dit nu probeer af te bouwen, onstaat het probleem gelijk weer. Maar met poeders is het onder controle.

5 jaar geleden

auuwww leef met je mee had dit bij de 1e ok zo erg 4 maanden later nog, en 4 jaar later nog overgebleven huid flapje, die ik wel ga verwijderen, maar ik bij wachten de bevalling af van de 2e, daar gelukkig geen aambeien aan over gehouden. veel smeren,plillen enz

5 jaar geleden

Hier ook gehad, van alles geprobeerd en niks werkte. Totdat mijn kraamhulp zei nou dan kan je nog neusspray proberen (Kruidvat eigen merk bijvoorbeeld) even op een doekje doen (steriel gaasje uit kraampakket) en dat er tegen aan drukken....werkt als een trein! Klinkt gek maar het is echt waar!

5 jaar geleden

Reactie op Redem

Curanol zalf en tabletjes als combinatie gebruiken, kan je zonder recept ha ...
Dit werkte voor mij ook.

5 jaar geleden

Ik ben afgelopen donderdag geopereerd hiervan, omdat ze niet meer weg gingen. Een ware HEL! Meerdere malen flauwgevallen en vond het 100x erger dan bevallen. Op mijn poep zitten kan ik nu nog niet langer dan 10min. Gelukkig is mijn man een week thuis om voor ons meisje te zorgen, want zelf lukt het mij nu niet 😢.

5 jaar geleden

Yup heel pijnlijk, ik had er van tijd tot tijd al last van voor de zwangerschap en de bevalling. Inderdaad zalf smeren en poeder drinken om meer vocht in mijn ontlasting te krijgen. Verder kan het helpen om ademhalingsoefeningen voor je bekkenbodem te doen zodat je op de wc kunt leren te ontspannen, zie postnatale programma van sterkher. Je bekkenbodemspieren hebben immers wat te voortduren gehad tijdens de zwangerschap en de bevalling. Dat ontspannen is makkelijker gezegd dan gedaan wanneer je weet dat het pijn gaat doen. 😖 Beterschap!

5 jaar geleden

Reactie op Mommyofthelittle1

Ik had trombose aambeien en heb ze laten weg snijden. Ik was al 3x flauw ge ...
Oef pittig! Fijn dat ze ze verwijderd hebben.

5 jaar geleden

Reactie op Jorine Adinda

Oef pittig! Fijn dat ze ze verwijderd hebben.
Nou zeker was een echte opluchting, zelfs de verdoving hahaha was toen wel 37weken zwanger dus was echt bang dat ik er mee moest bevallen 😂

5 jaar geleden

Reactie op Spoey

Ik ben afgelopen donderdag geopereerd hiervan, omdat ze niet meer weg ginge ...
Ik hebxze ook laten opereren.. maak een zakje met washand er om met ijsblokjes!!!!!dit werkt echt super goed

5 jaar geleden

Ik heb zalf gekregen can de huisarts! Ze doen geen pijn meer en ze gaan langzaam naar binnen/ genezen

5 jaar geleden

Hier curanol pilletjes en zalf. Die zalf smeerde ik tig keer per dag erop. Elke keer als ik dacht dat er niks meer op zat, smeren. Na week of 4 eindelijk over. Waren ook bijna pingpong ballen, ellende. En had zakjes van de huisarts er nog bij, al Heb Ik die maar een paar dagen gebruikt.

5 jaar geleden

Curanol zalf en pillen en neusspray hielp bij mij. Na een week waren ze een stuk kleiner en nu helemaal geen last meer