15 Reacties

5 jaar geleden

Ik had bij mijn eerste 2 een borstvoedings pyjama/homewear. Ik deed dit aan in ZH en thuis als dichte familie kwam en ik geen zin had in jeans. De eerste weken droeg ik nog mijn Zwangerschapsbroeken want mijn buikje was niet direct weg. En topjes of t-shirts voor borstvoeding. Snachts droeg ik een slaapkleed met knopen. Vooral aandoen waar je je op je gemak in voelt.

5 jaar geleden

Gewoon dragen waar jij je het fijnste bij voelt. Na de bevalling van mijn eerste droeg ik een heerlijke jogging of harembroek. Dat zit het lekkerste. Niet druk maken om je uiterlijk, je baby is straks toch de blikvanger ! ;)

5 jaar geleden

Heb nu al vaak zwangerschaps legging met een jurkje. En uiteraard ook aantal jogging broeken. Vraag me af in hoeverre ik de eerste week/weken überhaupt zin zal hebben om me echt aan te kleden of gewoon lekker huis pakkie. En door corona niet veel bezoek, dus waarvoor zou ik een poppenkast gaan houden? Vooral doen waar je je lekker bij voelt. En tegenwoordig met internet bestellingen heb je binnen enkele dagen nieuwe kleding als je daar behoefte aan hebt l!

5 jaar geleden

Ik heb 2 goedkope en super lekker zittende joggingbroeken gekocht bij primark. Bij de eerste ook de eerste 10 dagen ongeveer lekker een joggingbroek aangehad. Heerlijk toch.

5 jaar geleden

De eerste dagen een Joggingbroek. Ik heb 1 gekocht bij de scapino met aansluitende pijpen. En na een paar dagen denk ik eerst nog mijn zwangerschapsjeans totdat ik volledig genezen ben van onder. Dan ga ik eerst ff 2 broeken kopen die ik pas. Want zal met het aantal aangekomen kilo's wel niet meteen in mijn oude kleren passen.

5 jaar geleden

Ik droeg de eerste weken een joggingsbroek. Heerlijk! En de boxers van m'n man🤣. Dit was de fijnste combi met hechtingen en kraamverband. En daarna heb ik gewoon nog mijn zwangerschapsbroeken gedragen. Tot ik mij weer wat lekkerder voelde 😊

5 jaar geleden

heb een jump suit extra groot heerlijk zit die

5 jaar geleden

Deze zwangerschapslegging vd H&M zitten super fijn en niet duur!!

5 jaar geleden

Reactie op bems

Deze zwangerschapslegging vd H&M zitten super fijn en niet duur!!
Helemaal mee eens, deze heb ik ook. Zitten tijdens de zwangerschap fantastisch maar ga ze ook gebruiken voor de eerste periode er na.

5 jaar geleden

Ik heb een aantal wijde pyjama broeken en van die hele soepele wijde broeken. Die zitten fijn de eerste week. Daarna lukt normale kleding wel weer redelijk

5 jaar geleden

Ik heb de eerste week gewoon mijn zwangerschapskleding aan gehad. Heb altijd soepele broeken aan dus dat zat prima ook met kraam verband voor zover dat kan

5 jaar geleden

Ik ga denk ik ook loszittende joggings dragen in het begin. Voor na een aantal dagen/weken heb ik ook twee flared leggingachtige broeken (met elastiek band ipv knopen en rits) . Die draag ik nu ook nog met 37 weken, zit echt comfy als een joggingsbroek en ziet er ook nog leuk uit! En ik heb gewoon een maatje groter genomen ipv een zwangerschapsversie dus kan ze daarna ook nog prima aan. Ideaal vind ik. Deze van de Vero moda vind ik heel fijn. https://www.veromoda.com/nl/nl/vm/shop-per-categorie/broeken-and-leggings/flared-jersey-broek-5713752116343.html?gclsrc=aw.ds&gclid=Cj0KCQjwoJX8BRCZARIsAEWBFMLhZtXbsfIJpwDcGSOKFOsPKgk0NEP7UwHqPWLnkj2aOhcD7Q-vFXkaAjPfEALw_wcB

5 jaar geleden

Ik heb de hele zwangerschap al regelmatig mij zwangerschapsjogging broek van de h&m aan. Ik heb er toen ik thuis ging werken 1,5 week geleden gauw nog eentje bij besteld. Mijn oude joggingbroek kan ik ook aan hoor maar dan zitten ze zo laag.

5 jaar geleden

Ik heb 2 lekkere zachte joggingbroeken bij de H&M gehaald. 1 stop ik in de vluchttas. De ander draag ik nu ook gewoon. Geen positie trouwens. Daarbij 2 tshirtjes gehaald en een sweater. Verder voor mee naar het ziekenhuis 1 korte pyjama (lang leve de Primark, zijn heerlijk zacht). En voor thuis nog een heerlijke lange rok met bijpassende trui (zit echt als een joggingpak) en verder gewoon wat er nog in de kast hangt. Jurkjes, flared broeken dat soort dingen kunnen al snel!

5 jaar geleden

Ik doe gewoon lekkere joggings aan hoor. De eerste tijd na de bevalling wil je vooral iets aan wat lekker zit, en het maakt voor mij echt niet uit dat dat dan wat minder mooi is. Dat komt later wel weer