16 Reacties

5 jaar geleden

Volgens mij maakt dit niks uit. Ik heb hem helemaal achter liggen en mensen denken dat ik al veel verder ben. 😂

5 jaar geleden

Verschilt per persoon. Verschil kan zijn hoe goed je je kleintje voelt. Van mij ligt nu achter en voel haar al wekenlang. Bij mn zoon lag ie voor en die voelde ik pas bij 22 weken ongeveer en pas bij 30 weken was te zien dat ik zwanger was. Bij de 2e is het nog steeds niet te zien, tenzij ze mn waggelloopje eraan kunnen linken 🤣🤣

5 jaar geleden

Ik heb hem voor liggen en voel hem sinds week 18/19 dagelijks bewegen. Ik ben nu 23 weken en nog maar een klein buikje.

5 jaar geleden

Mijn placenta ligt achter en ik heb een hele grote buik. Het ligt eraan hoe je baarmoeder groeit heeft de verloskundige mij verteld van de week

5 jaar geleden

Mijn placenta ligt achter, maar mijn buik groeit erg snel 🙈

5 jaar geleden

Reactie op Fleur90

Mijn placenta ligt achter en ik heb een hele grote buik. Het ligt eraan hoe ...
Dit klinkt wel aannemelijker. Mijn placenta ligt voor en heb voor 24 weken ook al best een grote buik! Vraag me steeds af waar dit wel niet naartoe moet groeien 🙈

5 jaar geleden

Reactie op Fleur90

Mijn placenta ligt achter en ik heb een hele grote buik. Het ligt eraan hoe ...
Aha, oke! dat wist ik niet. Mijn placenta ligt achter.. Ben nu 22+4 en heb een klein mini buikje. Dacht wellicht komt dit door de ligging van mijn placenta.

5 jaar geleden

Ze zeiden dat mijn placenta voor ligt en voel haar sinds week 18 elke dag. Ik draag haar ook laag. Op deze foto 23 weken en ben nu 24 weken. Weet nou niet of dit een “grote” buik is.. Mijn omgeving vind van niet. 😅

5 jaar geleden

Was al een stevige dame met een blubber buik 🙈 Mijn placenta ligt achter en mijn buik was al heel vroeg een stuk groter dan eerst. Nu 21 weken en mensen hebben al gevraagd wanneer ik uitgerekend was en keken heel verschrikt toen ik zei van eind november😬

5 jaar geleden

Ik draag het naar voren met de placenta voor maar begin pas sinds twee weken echt een zwangere buik te hebben. Hij is met 25+3 nog steeds heel bescheiden.

5 jaar geleden

Maakt geen bal uit. Eerste zwangerschap lag mijn placenta voor en nu achter. Buik is even dik.

5 jaar geleden

Links eerste zwangerschap en nu rechts beide 23 weken. Toen achter nu voor maar denk niet echt dat het daar iets mee te maken kan hebben.

5 jaar geleden

Aha, oke! dat wist ik niet. Mijn placenta ligt achter.. Ben nu 22+4 en heb ...
Nee dat maakt dus niets uit😊 ik heb een smalle baarmoeder die al hoog zit, waardoor ik echt naar vore draag. Andere vrouwen dragen meer in de breedte. Op de foto was ik 22 wekej. Inmiddels morgen 25 weken en nog een dikkere buik. Krijg vaak de opmerking zooo jij hoeft niet lang meer he... uhhh jawel😅

5 jaar geleden

Reactie op Jenny311

Dit klinkt wel aannemelijker. Mijn placenta ligt voor en heb voor 24 weken ...
Hahaha ja dat vraag ik mezelf ook regelmatig af😅

5 jaar geleden

Tijdens een echo voor de galblaas vertelde de radioloog mij al dat mijn baarmoeder naar voren gekanteld staat. Zal een beste buik op leveren, als het zover is, was zijn reactie. 2de zwangerschap en klopt als een bus..