8 Reacties
5 jaar geleden
Wij gebruiken het Nuki lakentje en de Bundi slaapzak van Fedde en Kees. Speciaal voor de overstap van inbraken naar slaapzak. Zoontje is nu 13 weken oud en we hebben deze set nu een week en het gaat super goed, ik ben heel tevreden. Als je dit merk nog niet kent zoek het dan even op op Google
5 jaar geleden
Ik zou beginnen met 1 slaapje per dag afbouwen, dus in een slaapzakje of iets dergelijks en dat een paar dagen volhouden.
Zelf was ik begonnen met alle slaapjes overdag in een slaapzak. De nachten heb ik nog een tijdje met inbakerdoek gedaan. Een baby heeft ongeveer een week nodig om aan iets te wennen. Ik zou de stap niet te groot maken in een keer.
Eerst had ik een mouwloze slaapzak, maar dat was geen succes. Toen heb ik een winterslaapzakje gekocht (mouwen zijn wat stugger waardoor het fladderen met de armen stuk minder is) en nu gaat het perfect. Ik baker helemaal niet meer in. Je moet wel een langere adem hebben en beseffen dat de baby minder goed kan slapen, door de vele vrijheid die hij nu heeft.
Succes!
5 jaar geleden
Hier afgebakerd met dr pacco, eerst 1 armpje, 3 dagen, toen 2e armpje en nu in een slaapzak met dikkere mouwen. Het duurt ongeveer 3 dagen om ze aan iets nieuws te laten wennen en 3 weken voordat het helemaal gewend is aldus mijn CB wbt het inbakeren afbouwen dus nog even volhouden ;)