37 Reacties

3 jaar geleden

Afdingen? Serieus...op de zwarte markt ding je af... 🤐

3 jaar geleden

Misschien als je een grote hoeveelheid aan spullen in een keer koopt dat ze een mooi prijsje kunnen maken. :)

3 jaar geleden

Je heb gelijk.. klinkt super duf.. maar hoor er wisselende verhalen over en wat ik zeg was gewoon benieuwd.. en vragen staat vrij toch... 😉

3 jaar geleden

Vaak is het zo dat als je veel koopt er al speciale acties bij zijn. Bv een gratis box, of een gratis tas. Etc. Afdingen bij een babyzaak...nooit van gehoord

3 jaar geleden

Ik zou niet zo snel spullen in een winkel afdingen. Ik vraag wel om korting als ze iets niet op voorraad meer hebben en ze wel nog een showmodel voor je hebben. Dat zou niet zo snel gelden voor flesjes e.d.

3 jaar geleden

Waarom niet! In het buitenland overal heel gewoon. Hier is het niet zo gebruikelijk maar vragen staat vrij en proberen kan altijd. Soms kunnen ze je wel 5 of 10% geven. Toch mooi meegenomen. Ik zou het gewoon proberen 🙂

3 jaar geleden

Waarom niet! Het is veel wat je afneemt en een beetje korting is meer dan normaal

3 jaar geleden

Bij de babydump is het ons niet gelukt🙈

3 jaar geleden

Toch niet in een Babywinkel 😦 oké als het het showroom model is of er staat iets waar een beschadiging aan zit maar niet voor de gewone spulletjes in de winkel

3 jaar geleden

Nee ik ding niet af in een winkel, alleen als iets beschadigd is of showmodel

3 jaar geleden

Ik weet dat je bij de Prenatal (bij die van ons iig) wel veel korting krijgt. Bij 1000,- krijg je 5%, bij 1500,- krijg je 10% etc. Wel in cadeaubonnen maar dat mag de pret niet drukken! Ik heb nu cadeaubonnen ter waarde van 270 euro! Heel handig als ik weer eens online iets wil kopen. 😏 Is natuurlijk niet afdingen maar is wel mooi meegenomen!

3 jaar geleden

Bij Babypark (kochten ook veel tegelijk) deden ze het ook niet

3 jaar geleden

Bij baby planet kunnen je punten sparen die dan weer geld waard zijn. Verder heb ik gewoon veel dingen in de aanbieding en acties gekocht om geld te besparen.

3 jaar geleden

Wij hebben recent met Prenatal een regeling getroffen. Dus niet afdingen maar wel het een tegenover het ander zetten. En als je slim shopt - zeker op een Private Shopping bij de Prenatal - dan kun je zelf enorm veel winst behalen. We hebben thuis van te voren een lijst gemaakt wat we wouden aanschaffen en ze waren verbaasd over onze nauwe rekenconstructie, want als ze zelf gingen tellen kon die verkoop bijna niet uit gaven ze ook toe 😂 Verder ding ik niet af. Babyspullen zijn gewoon prijzig, zeker als het je eerste kindje is. En als je geen breed budget hebt is Marktplaats dé plek om na wat zoekwerk wel leuke prijsjes tegen te komen waar je vaak ook nog weer iets van kan afhalen 😃

3 jaar geleden

Wij hebben bij babydump de meubels, kinderwagen en autostoel gekocht. Als je bij babydump hetzelfde artikel online ergens goedkoper hebt gezien, krijg je het voor dezelfde prijs. Wij kregen een gratis box omdat we babykamer en wagen kochten maar wilden een andere box die zij niet verkopen. Die waarde hebben we ook als korting gekregen. Totaal €250 van de prijs af.

3 jaar geleden

Ik ben zelf niet zo van t afdingen. Dus ik kijk vooral naar acties die de winkel aanbied. Maar idd, vragen kan natuurlijk altijd. Nee heb je, ja kun je krijgen. Wij hebben bij de babydump kinderwagen gekocht. Was actie waarbij je ook een autostoeltje en een bijpassende luiertas erbij kreeg. Wij wilden alleen een ander autostoeltje, dat kon, hebben daar vervolgens wel wat korting op gekregen. De tas wilden we ook niet. We mochten andere tas uitzoeken en zouden daar dan via dezelfde constructie ook wat korting op krijgen. Maar de tas die wij al op t oog hadden, hadden ze niet. Dus we wilden eigenlijk helemaal geen tas erbij. Toen hebben we een algemene korting gekregen, ter compensatie van de tas die we niet wilden. Deze kortingen was dus puur omdat de actie was met autostoel en tas, maar wij daarvoor andere opties hebben gekozen.

3 jaar geleden

Afdingen? Serieus...op de zwarte markt ding je af... 🤐
Nou echt niet alleen op de zwarte markt hoor... Wij hebben bij de babykamer 100€ extra aan punten gekregen, 50€ onderhandeld korting op tapijt en bezorgkosten gratis bij ons nieuwe bed.. en afdingen is een groot woord, maar bij de babykamer voorgesteld of we geen gratis matras konden krijgen als we zoveel in 1x kochten en dat werd dus 100€ extra aan punten en bij de andere winkels gewoon gevraagd is er nog iets te regelen als we nu beslissen en meenemen? Vragen staat vrij toch? Is soort van afdingen maar je kunt er al net al best wel wat mee besparen. Echt niet alleen op de zwarte markt..

3 jaar geleden

Klopt hier doen we het eigenlijk niet.. Maar als je idd veel afneemt of alles koopt waarom niet? Zo heb ik dat ook gedaan met mijn kinderwagen enz en kreeg toch netjes 20% korting 🙈 je kan het altijd proberen... Maar moet wel zeggen kocht wel erg veel😅

3 jaar geleden

Wij hebben 4 jaar geleden onze hele babykamer, kinderwagen (Mutsy) + Mutsy verschoontas, Maxi-Cosi + familyfix gehaald bij de Babydump. Door de grote afname kregen was het idd mogelijk om wat kortingen te krijgen (Maxi-Cosi en luiertas waren bijvoorbeeld voor een klein bedragje)

3 jaar geleden

Wij hebben 4 jaar geleden alles gekocht bij babypark en toen kregen we 300 euro korting op totaal bedrag en een cadeaubon van 250 euro. Proberen kan altijd vind ik. We hadden ook gewoon gratis spullen gekregen qua box en luiertas.