37 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben dat wel gedaan bij babydump. Ik had een mooi zetje gezien, ledikant laken, mandjes, muziekdoosje, aankleedkussenhoes en dit was showroom model dus dan vind ik het prettig om korting te krijgen. Je weet immers niet wie eraan gezeten heeft. Heel gek is het niet hoor. Ik kan me herinneren dat mijn broer bij babypark heeft gevraagd voor een mooi prijsje voor zijn maxi cosi. (Dit is ook gelukt) soms zijn de prijzen belachelijk hoog dus er kan altijd wat vanaf.

3 jaar geleden

Toen we bij de babydump onze complete kinderkamer kochten + de kinderwagen en een box heb ik wel om korting gevraagd, we kregen het (merk) boxkleed toen voor de helft. Scheelt toch iets. Op kleiner spullen zou ik dit inderdaad niet doen.

3 jaar geleden

Afdingen die je niet in een winkel.. .

3 jaar geleden

Wij hebben onze complete kinderkamer, kinderwagen,box, kinderstoel en nog wat andere kleine dingen bij babydump gehaald, maar ze hebben geen korting gegeven..

3 jaar geleden

Grote aankoop kun je zeker proberen. Vragen staat vrij om toch te zeggen "en dit is de beste prijs die je kunt bieden"? We hebben namelijk ook dit - dit en dit nog nodig. Wilden we eigenlijk elders halen, maar... bij de seats and sofa, auto winkel, keukenboer, zijn allemaal winkels en daar doe je het ook....

3 jaar geleden

Als je het een beetje leuk brengt kan dat zeker! Vooral bij grotere aankopen wel, in ieder geval iets van een dekentje er gratis bij lukt vaak wel.

3 jaar geleden

Reactie op Meez

Grote aankoop kun je zeker proberen. Vragen staat vrij om toch te zeggen "e ...
Je hebt gelijk hoor bij de keukenboer wordt je anders echt gen**** als je daar niet om vraagt en dan nog vroegen wij ons af hoeveel ze aan ons verdienen. Maar voor flesjes en dekentjes ed denk dat het bedrag niet hoog genoeg is om korting te krijgen. Anders gewoon even online zoeken voor je naar de kassa loopt 😬

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Je hebt gelijk hoor bij de keukenboer wordt je anders echt gen**** als je d ...
Flesjes en dekentjes niet nee, maar wij hebben al ruim €3000,- uitgegeven bij Babypark, dus dan kan er best een gratis dekentje af 🤣

3 jaar geleden

Mij is altijd gezegd een brutaal mens heeft de halve wereld. Vragen kan altijd vanzelf.

3 jaar geleden

Je kan zeker afdingen als je meer spullen koopt. Of je kan extra’s krijgen. Is ook bij meubelzaken. Het ligt wel aan de hoeveelheid en het totaal bedrag. Kleine spullen als accessoires is minder interessant. Bij een wagen of babykamer kan het vaak wel. Helemaal niet raar, is in het zaken leven ook zo. Overigens tip die heel goed werkt is een internetprijs onder ogen brengen. Zo hebben wij flinke korting gekregen op de kinderwagen omdat die online een stuk goedkoper stond. En wij wilden toch de service van een winkel.

3 jaar geleden

Overigens bij Van Asten in Tilburg is het goed mogelijk. Babydump doet er niet aan.

3 jaar geleden

Reactie op Zonnetje91

Wij hebben onze complete kinderkamer, kinderwagen,box, kinderstoel en nog ...
Wij kregen bij babydump gratis luiertas (of korting op een luiertas) bij de kinderwagen. En omdat wij Kinderwagen en kamer daar kochten een gratis box (of korting)

3 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Bij Babypark (kochten ook veel tegelijk) deden ze het ook niet
Niet? Wij hebben flinke korting gekregen bij Babypark.. ook alles tegelijk gekocht (kamer, wagen, box, matras, maxicosi etc)

3 jaar geleden

Reactie op Suuskexx

Je kan zeker afdingen als je meer spullen koopt. Of je kan extra’s krijgen. ...
Daarom zeg ik voor je naar de kassa loopt effe op te telefoon kijken wat ze er online voor vragen.

3 jaar geleden

Vriendlief zit in de verkoop en wanneer mensen grote aankopen doen is afdingen zo maf niet hoor.. Dus bij Babypark heb ik vriendlief lekker laten onderhandelen toen ik daar voor + €3000 aan spullen uitzocht op een paar uurtjes. Als je dat netjes doet, is er geen probleem volgens mij.

3 jaar geleden

Wij hebben alle grote aankopen aangeschaft bij Babypark. Mijn vriend heeft er naar gevraagd en we kregen een leuke korting 😉😉