Afgevallen

Verwijderd lid
17 dagen geleden
Volgen
Hoi hoi, Even een vraagje. Ik weeg mezelf elke week. Ben recent 10 kilo afgevallen en doet dit nog steeds wekelijks om in de gaten te houden of mijn gewicht stabiel blijft. Dat bleef het ook redelijk, af en toe iets aankomen en dan weer iets eraf, maar dat zat eigenlijk altijd wel binnen een halve kilo. Nu heb ik mij gisteren weer gewogen en ben ik bijna een kilo afgevallen. Kan dit kwaad denken jullie? Zijn er meer die afvallen tijdens het eerste trimester? Ik weet dat je in je eerste trimester niet zo heel veel aankomt, maar ik val juist af. Ben niet anders gaan eten dan normaal. Ben ook niet heel erg misselijk. Wel wat vaker last van mijn buik dan normaal en een beetje geobstipeerd, maar ik geef niet over en ik sla bv. ook geen maaltijden door de buikpijn. Ik hoor graag jullie ervaringen!
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
3 reacties
Evs90
16 dagen geleden
Nee joh, komt wel goed! 😊 Je lichaam is hard bezig en misschien daardoor wat meer kcal verbruikt, gewoon gezond en een normale hoeveelheid blijven eten. De verloskundige of gynaecoloog houdt je wel in de gaten. Mocht je nu in een week ineens 5 kilo afvallen zou ik wel even eerder contact opnemen, maar 1 kilo is echt geen probleem. Zit er misschien met een paar dagen ook weer terug aan.
  • Rapporteren
Demi1991
16 dagen geleden
Een collega van mij (intussem bevallen) was ook afgevallen in het eerste trimester. Niks om je zorgen om te maken! 😊
  • Rapporteren