6 Reacties

4 jaar geleden

Je hebt echt niet continue pijn in je borsten hoor. Bij mij was het de 1e weken ook erg aanwezig en nu 8 weken zijn ze een stuk groter. Ik snap dat je er onzeker van word maar geen pijnlijke borsten veroorzaakt echt geen miskraam.

4 jaar geleden

Ik heb hetzelfde!

4 jaar geleden

Ik had ook pijn tot 6 weken, toen was het een paar dagen weg maar nu weer terug in alle hevigheid op een andere plek (meer de zijkant aanhechting bij de oksels)

4 jaar geleden

Ik heb het zelfde! Had gelijk pijn aan me borsten toen ik ongesteld moest worden. Maar dat werd ik niet, als goed is ben ik nu 8 weken, maar ene dag voel ik niks en andere dag wel weer, of niks en dan alleen gevoelige tepels dus hoort erbij denk ik, heb 24 april eerste echo!

4 jaar geleden

Kwaaltjes komen en gaan meestal, de ene heb je meer en langer last van dan de ander en soms verdwijnt het (even). Ik ben nu 8+2 en het wisselt echt per dag, gevoelige borsten nog steeds rehelmatig maar nu bv al 2 dagen geen misselijk gevoel...terwijl ik dit daarvoor wel dagelijks flink met vlagen had. Ik heb ook pas 28 april de eerste echo. Zou me niet te veel zorgen maken en ook proberen een beetje te genieten.

4 jaar geleden

dat ik maandag voor mn echo ging was ik ineens de hele dag klacht vrij. geen pijnlijke borsten. niet misselijk. en alles was goed! overigens de misselijkheid is terug. en de pijn in mn borsten is meer te verdragen nu. niet te druk maken. hoort er eenmaal bij.