25 Reacties

5 jaar geleden

Hey hey. Ik heb zelf ook iedere keer een natte onderbroek. Maar ik heb het idee dat dit meer zweet is dan iets anders. Ik zweet zoveel meer daar beneden nu 🤭 geen idee wat je er tegen kunt doen.. Genoeg onderbroeken meenemen en reiswasmiddel??

5 jaar geleden

Inlegkruisjes gebruiken, zijn kleiner dan maandverband en moet genoeg zijn. Wel regelmatig een nieuwe

5 jaar geleden

Ik gebruik inlegkruisjes standaard..

5 jaar geleden

Helaas ook een kwaaltje wat erbij hoort... zolang het geen wazige stinkende afscheiding is. Extra bescherming van je lichaam dat eventuele viezigheid sneller naar buiten wordt verdreven.

5 jaar geleden

Lang leven de Inlegkruisjes 😂

5 jaar geleden

Inlegkruis of maandverband dragen geen optie?

5 jaar geleden

Ode aan de inlegkruis!!

5 jaar geleden

Ik ben verslaafd aan inlegkruisjes. Al voor de zwangerschap. Nu alleen nog maar meer! Altijd fris en makkelijk te verschonen. Ook fijn dat het in alle ondergoed kan.. Vind ik met maandverband zo'n kriem😂😂 succes!!

5 jaar geleden

❤inlegkruisjes

5 jaar geleden

Het is een normale kwaal in de zwangerschap, je vagina is meer doorbloed en daardoor is er meer afscheiding (helaas). Onderbroeken vervangen inderdaad en áls je voor inlegkruisjes gaat, neem dan de katoenen variant (niet die met plastic laagje want dat gaat broeien). Sterkte ermee! Ik hoop dat je het leuk gaat hebben in de Ardennen!

5 jaar geleden

Herkenbaar en soms tegen het gênante aan voor mijn idee 😂 Ik verwissel zeker 3-4 keer per dag een onderbroekje, als ik van huis weg ben dan neem ik een nieuwe mee en draag ik een inlegkruisje of zo’n traveller maandverbandje (die is iets breder dan een inlegkruisje maar net zo dun). Verder wel in de gaten houden dat het geen schimmelinfectie is - dus als het gewoon vochtig/nattig is is het geen probleem en niet ruikt. Fijne vakantie! 😃

5 jaar geleden

Reactie op Limoentje

Hey hey. Ik heb zelf ook iedere keer een natte onderbroek. Maar ik heb het ...
Bij mij is het ook meer zweet. Had ik normaal nooit zo! Maar ja de lichaamstemperatuur is ook hoger tijdens de zwangerschap.

5 jaar geleden

Ik gebruik altijd inlegkruisjes

5 jaar geleden

Inlegkruisjes gebruiken is enige oplossing. Tampons mogen nu niet. Ik heb er ook last van, neergelegd bij verloskundige en dit is volkomen normaal. Je afscheiding kan meer worden en zelfs heel waterig of juist heel slijmerig worden. Zolang het niet jeukt/brand niks aan de hand.

5 jaar geleden

Reactie op Liani

Het is een normale kwaal in de zwangerschap, je vagina is meer doorbloed en ...
Heb je ook enig idee hoe die inleg kruisjes noemen? Want ik kan me niet herinneren dat ik er al gezien heb. Maar ik ga er zeker op letten. En zijn dat wasbare of wegwerpen of? Alvast bedankt!

5 jaar geleden

Heb je ook enig idee hoe die inleg kruisjes noemen? Want ik kan me niet he ...
Gewoon inlegkruisjes? 🤷🏻‍♀️ liggen meestal in de buurt van het maandverband. Is wegwerp

5 jaar geleden

Whaaaa ben niet de enige!

5 jaar geleden

Reactie op MommyMonroe

Ik ben verslaafd aan inlegkruisjes. Al voor de zwangerschap. Nu alleen nog ...
Idem dito.. heel lastig maar ik ben altijd best vochtig daar beneden 😅 zonder inlegkruisje gewoon echt een natte onderbroek en broek 😁 Dus nooit kom ik buiten zonder, ik vind het apart dat sommige hier totaal geen last van hebben 😅

5 jaar geleden

gelukkig niet de enige, ik spoel het daar onder 3 x per dag en verschoon het dan ok gelijk, voel me dan gelijk alweer stuk frisser!!ik had dit ook nooit voor mn zw ja tijdens mn ovulatie ik wist precies wanneer deze was 😅🤣🤣 verder niet zo erg als nu en word er soms ok gek van!!

5 jaar geleden

Ik had vandaag ineens echt een sliert slijm, is dit ook normaal? Was wel gewoon doorzichtig/wit van kleur dus geen bloed erbij..