14 Reacties
5 jaar geleden
Hoi hoi,
Ik ben sinds vorige week overgestapt (nog geen week geleden) van Ah bio naar Hero comfort ivm krampjes. Wel iom Lactatiedeskundige. Lauren is nu 17 weken maar merk nog geen verschil. Volgens mij kan je dat pas zeggen of evt merken na 2 weken. Ze spuugt alleen bijna niet meer merk ik wat ook fijn is en de voeding is wat dikker. Helaas zie ik nog geen verbetering tov de krampjes. Voor de ah bio gebruikte ik Hipp biologisch alleen mijn partner vindt het te duur. Ah bio lees ik goede recensies over.
5 jaar geleden
Hoi hoi,
Ik ben sinds vorige week overgestapt (nog geen week geleden) van A ...
Om nog even antwoord te geven op je vraag;😉 mijn dochter houdt nog steeds last van kramp met Hipp en Ah bio. Hero ‘comfort’ zou moeten werken tegen spugen en kramp/stoelgang. Ik had verwacht dat de darmen na 3 maanden wel over zouden zijn maar elk kind is anders. Helaas lijdt bij ons het slapen eronder ... wat heb jij al geprobeerd tegen kramp kwa voeding?
5 jaar geleden
Wij zijn sinds twee dagen begonnen met ah bio, hiervoor alleen volledige bv en nooit wat anders gegeven. We doen het heel rustig aan, dus echt nu maar twee keer 30cc kv en dan de rest nog bv en bouwen langzaam op. Vooralsnog gaat dat heel goed, ze drinkt beiden met plezier en nog geen kramp of moeilijke stoelgang
5 jaar geleden
Wij gaven onze kleine meid ook nutrilon, en haar krampjes waren heel heftig met aanvallen, toen zijn we overgestapt naar HIPP bio + sab simplex binnen een dag zagen we al verschil ☺️
5 jaar geleden
Wij zijn overstapt naar Hipp. Echt een wereld van verschil, veel minder spugen en krampjes ook stuk minder! ( En biologisch, wat we voor hem belangrijk vinden )
5 jaar geleden
Om nog even antwoord te geven op je vraag;😉 mijn dochter houdt nog steeds ...
Nou ja ons mannetje had tot twee weke terug eigenlijk nooit meer last van krampjes. Misschien moet ik het ook anders verwoorden, hij heeft vooral erge scheetjes-aanvallen, waar hij ‘s nachts ook wakker van wordt. Dan ligt hij te creperen en hoor je echt veel en harde scheten eruit komen. Heel sneu. Gelukkig gaat zo’n aanval vaak wel binnen 10 minuten over, maar het lijkt echt pijn te doen (en we worden er wakker van 🥱😴).
Vandaag gestart met AH bio, hij dronk het net zo gemakkelijk als de Nutrilon. Opvallend was wel dat hij voor het eerst ‘gewoon zomaar’ gepoept had. Met Nutrilon was dat áltijd aan de fles/tijdens de voeding, nooit tussen voedingen in. Dus dat lijkt al anders.. Ik ga het deze verpakking evalueren. Laat het weten als het op is of ik verschil heb gemerkt!
5 jaar geleden
Hier na het zien van de keuringsdienst van waarde aflevering over kunstvoeding, overgestapt van hipp naar ah bio. Maar zoon kreeg hele dunne poep en krampen ervan! Dus toch maar weer terug naar hipp. Stuk duurder, maar voor ons echt beter 🍀
5 jaar geleden
Ben ondertussen gestopt met AH bio, alles bleef er maar uit komen gutsen, hij kreeg een zeer keeltje/droge hoest van al die zure melk(brokken) die maar terug bleven komen, tot 3 uur na de voeding echt hele gutsen 🤷♀️ Gisteravond en vanochtend weer gewoon Nutrilon, houdt dat prima binnen. Wel vannacht weer zo’n kramp/scheetjesaanval gehad, arme toetie 😥
Met Hipp andere ervaringen?
5 jaar geleden
Ik zou AH Bio echt NIET kopen.
AH Bio hebben wij in het begin gebruikt. Ik dacht een goede keuze te maken door biologisch te kiezen. Onze Vicky heeft heel veel krampjes en ellende gahad, toen in 1x overgestapt naar HERO hypoallergeen. Veel problemen daarmee opgelost. Ik heb die bio toen zelf ook eens geproefd. Smaakt naar metaal! Heel erg vies. Ken je dat als je bijvoorbeeld bloed in je mond krijgt dat je zo'n metaalsmaak proeft. Zo Smaakt die AH Bio melk ook 🤮 Ik koos die juist omdat er geen maltodextrine (suiker) in zat...maar ik snap wel dat Vicky er last van kreeg.