11 Reacties

2 jaar geleden

hier al 4 weken lang! ik lees mee

2 jaar geleden

Heeft hier ook 2 week lang geduurd en hier hielp ook niks was echt uitzieken. Deed wel elke avond luuf onder haar voetjes, neusspray zo goed mogelijk haar neusje schoonhouden en vrijeradem badje elke avond

2 jaar geleden

Voor de zomer 8 weken lang. Het was de HEL.... huisarts wilde er niks aan doen. Was heel normaal, want we hebben corona baby's... die hebben in de eerste maanden door de lockdown niks geen virussen meegekregen. Die krijgen ze dan nu achter elkaar was hun antwoord. Wij deden paracetamol voor de nacht, neusje met otrivin ampullen (helemaal leegmaken per keer) en uitje naast het bed. Dat werkte uiteindelijk wel het beste.

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Voor de zomer 8 weken lang. Het was de HEL.... huisarts wilde er niks aan d ...
Overigens na 8 weken had ze steeds beetje bloed bij het snot en toen hebben ze wel neusdruppels met xylometazoline voorgeschreven en toen was het met een week klaar.

2 jaar geleden

Hier zette ik haal elke avond in de douche om te stomen. Dus ik ging douchen en zij in een wipper er bij. Neusspray speciaal voor baby's, luuf op de voetjes en een ui. The whole works.

2 jaar geleden

Hier ook. Verkoudheid was net goed en wel over. En sinds Zaterdag op zondag avond weer veel hoesten en neusje goed vol. Hier stomen in de badkamer, luuf op de borst en rug, neusspray en pufje omdat ons zoontje astmatische klachten heeft.

2 jaar geleden

Thee, thee, thee. Dampo/Vicks .Warm badje.

2 jaar geleden

Ik gebruik pysiomer 2a 3 x per dag. En dat werkt bij ons echt heel goed. Zijn neusje is dan redelijk open. Neusje uitzuigen en uitje op zijn kamer

2 jaar geleden

Reactie op Lokko

Thee, thee, thee. Dampo/Vicks .Warm badje.
Dampo en vicks is nog niet zo goed als ze zo klein zijn t enige wat veilig mag is de luuf vanaf 6 maanden. Bedoel t goed niet betweterig...

2 jaar geleden

Mijn dochtertje is om de haverklap verkouden. Heb nu laatst dit gekregen van de dokter omdat ze zo erg neusverkouden was dat ze niet dronk sliep etc . Wat een wonder spul gelijk geen loopneus meer . Mag alleen wel maar een week gebruikt worden inmiddels ook een doorverwijzing naar de kno arts want van de 11maanden is ze er 10verkouden geweest helaas

2 jaar geleden

Het lost het niet op, maar verlicht misschien. Je hebt bij kruidvat douchegel met eucalyptus voor baby's. Het is er ook van zwitsal maar dan betaal je je scheel.