Al een buikje en aangekomen ?

jay22
12 dagen geleden
Volgen
Hoi meiden, ik ben vandaag 7+3 begint bij jullie al een buikje te komen en zijn jullie al wat aangekomen ? Ik merk dat ik meer honger heb, en thuis zitten vanwege Corona doet het ook niet al te best kwa eerder en meer snoepen;) bij mijn zoontje was ik 23 kilo aangekomen heb voor voor genomen deze keer wel goed op te willen letten kwa gezond eten. Ik schommel nu zo tussen de anderhalf 2 kilo extra. Kwa buik valt wel mee savonds wat meer opgezet. Graag jullie ervaringen. Liefs
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
5 reacties
Gerdaa
12 dagen geleden
Haai! Ik train normaal best wel lekker door (8u per week ongeveer) maar dat lukt nu door Corona en zwanger zijn niet. Ben snel buiten adem, alles is zwaar en bla bla... ben moe! Ik kom aan door thuis zitten maar ook doordat denk ik het lijf wat aan de hobbel is. Ik heb het gevoel dat ik wat opgeblazen ben, alsof ik goed gegeten heb zegmaar. Niet helemaal mijn ding, moet ook erg wennen. Ik probeer elke dag sowieso te wandelen, en dan niet een blokje om maar echt 2 a 3 uren. Heb ik nu ook tijd voor en is goed voor de gezondheid. Wel een boterham meenemen ;).
  • Rapporteren
femm01
12 dagen geleden
Ja, heb ook last van een opgeblazen buik. Sportte ook 3x per week, maar door Corona kan dat helaas niet. Heb ook veel meer zin om te eten. Als je echt oplet zie je het verschil. Ben nu 5 + 3.
  • Rapporteren
gizmo22
11 dagen geleden
Ik ben woensdag precies 8 weken. Ik zie nu echt wel een buikje. Vooral in de avond! ☺️ ik voel me wel echt dik πŸ˜… volgens mij is het voor de buitenwereld niet zichtbaar πŸ˜†
  • Rapporteren
MJLD
10 dagen geleden
Ja hier zie je het al best goed 7,5 week. Moet echt opletten met wat ik aan doe. Strakke shirts even niet meer πŸ˜‰. Het is mijn tweede zwangerschap.
  • Rapporteren
Evs90
10 dagen geleden
Hahaha jaaa ik pas mijn broeken niet meer 😱 ben nu 7 weken en 4 dagen. Ik leef in leggings met lange truien. Wel derde zwangerschap waarvan 1 voldragen. Dus misschien gaat het dan wat sneller?
  • Rapporteren