6 Reacties

2 maanden geleden

Bso een optie ?

2 maanden geleden

Ik ben niet alleenstaand maar mijn man moet altijd eerder weg en komt altijd later thuis, dus dit is voor mij ook een zorg. Ik kan bij mijn baan wel wat later beginnen,(werk op de orderadministratie bij een verkoopkantoor)en dan BSO, maar daar is in het begin nog geen plek.. dus ik hoop dat (schoon)familie wat gaat helpen..

2 maanden geleden

Reactie op R188

Bso een optie ?
Natuurlijk alleen wil ik het allerliefst er voor hem zijn als hij uit school komt. zeker in het begin.

2 maanden geleden

Reactie op Joyce1981291

Natuurlijk alleen wil ik het allerliefst er voor hem zijn als hij uit schoo ...
Ouderschapsverlof inzetten de eerste dagen/weken?

VRIEND

2 maanden geleden

Hier zijn we met twee ouders. Ik heb alvast met mijn werk afgestemd dat ik eerste schoolweek korte dagen werk. Ook werk ik die week thuis. Daarna gaat ze wel deels naar voor en naschoolse opvang. Met schooltijden van half 9 tot 2 is het zonder opvang (of oppasende familie ) niet te doen om te werken.

één maand geleden

Hier ook en alleenstaande moeder! Het liefst zou ik ook willen halen én brengen maar dat gaat gewoonweg niet. Ik denk dat het eruit gaat zien van brengen naar school en ophalen uit de bso. Wel heb ik één dag vrij en dan kan ik hem naar school brengen en weer ophalen. Is jouw expartner nog in beeld , heb je vrienden/familie in de buurt? Of sta je er compleet alleen voor?