11 Reacties

2 jaar geleden

Pampers zijn volgensmij geparfumeerd. Kan heel goed het probleem zijn. Mijn zoontje kon er ook niet over.

2 jaar geleden

Ons dochtertje heeft ook een heel gevoelige huid. Wij gebruiken al van bij de geboorte de "harmonie" collectie van pampers en gebruiken er nu ook de luierbroekjes van en zijn er super tevreden van. Voor haar huid gebruiken we het merk uriage, verkrijgbaar bij de apotheek. Zowel om haar in te wrijven als haar te wassen. Hier hebben we de eczeem en droge huid perfect mee onder controle. Ze gaat ook op aanraden van de kinderarts max. 2 keer per week in bad en daar doe ik dan ook nog eens de olie van mustela in.

2 jaar geleden

Reactie op Anne-Leen

Ons dochtertje heeft ook een heel gevoelige huid. Wij gebruiken al van bij ...
Heeft ze nooit een reactie gehad op harmonie pampers? Wat is het verschil met normale pampers? Ik zal eens kijken naar uriage. Ik gebruik nu la roche-posay, maar ons zoontje blijft er last van hebben. Hier heb ik dus de shampoo, olie en body creme van. Ons zoontje gaat al vanaf dag 1 al 2x per week in bad, omdat we al vroeg door hadden van het gevoelige huidje. Niet raar want zowel mijn vriend als ik hebben een gevoelige huid. De olie van zwitsal bleek al snel een probleem. Olie van mustela werkt ook goed dan?

2 jaar geleden

Reactie op Paula1995

Heeft ze nooit een reactie gehad op harmonie pampers? Wat is het verschil m ...
Nooit een reactie gehad op de pampers. De olie van mustela doet zijn werk hier, wel in combinatie met de producten van uriage. Zelf heb ik ook een heel droge huid, dus het verbaasd mij ook niks dat ze er last van heeft. Wat voor mij de reden was om van de harmonie collectie te kiezen zijn de 4 dingen die ze bovenaan op de verpakking vermelden.

2 jaar geleden

Reactie op Anne-Leen

Nooit een reactie gehad op de pampers. De olie van mustela doet zijn werk ...
Thanks! Ik ga het zeker even proberen. Zou je mij ook even een foto willen sturen van de uriage producten?

2 jaar geleden

Kruidvat heeft ook luierbroekjes https://www.kruidvat.nl/kruidvat-maat-5-junior-luierbroekjes-jumbopack/p/5052587 of ben je van België daar hebben ze het ook

2 jaar geleden

Reactie op lambi

Kruidvat heeft ook luierbroekjes https://www.kruidvat.nl/kruidvat-maat-5-j ...
Ik had ze gezien inderdaad! Zijn wel wat goedkoper dan de harmonie pampers. Ik probeer ze allemaal een keer uit.

2 jaar geleden

Wij hebben ook de harmonie collectie die erg goed bevalt. Van de baby dry pants van Pampers kreeg de kleine ook uitslag toen we die laatst probeerden.

2 jaar geleden

Reactie op Paula1995

Ik had ze gezien inderdaad! Zijn wel wat goedkoper dan de harmonie pampers. ...
Ik ben heel tevreden over de kruidvat luiers eender welke nog nooit geen accidentjes. Tenzij echt diarree zoals laatst buikgriep. Maar volgens mij is daar geen enkele luier tegen bestant

2 jaar geleden

Reactie op Paula1995

Ik had ze gezien inderdaad! Zijn wel wat goedkoper dan de harmonie pampers. ...
En waarom dan zoveel betalen als deze perfect zijn.

2 jaar geleden

Reactie op Paula1995

Thanks! Ik ga het zeker even proberen. Zou je mij ook even een foto willen ...
Dit zijn de producten die ik gebruik. De rechtse "gele" fles is voor haar mee te wassen, in haar water zelf doe ik dan nog eens de olie van mustela en met de linkse witte fles wordt ze iedere ochtend ingewreven. Sorry voor de late reactie had het niet meer gezien. Hoe gaat het ondertussen?