17 Reacties

5 jaar geleden

Er zijn ook opvouwbare boxen. Is dat iets misschien? Anders speelkleed op de grond?

5 jaar geleden

Mijn ouders hebben ook een opvouwbare box. Zo speelt hij daar en slaapt hij in het campingbedje.

5 jaar geleden

Ik ben er op aan het zoeken maar dat ziet er goed uit ja!

5 jaar geleden

Speelkleed?

5 jaar geleden

Kleed op de grond

5 jaar geleden

Wij hebben ook geen box ivm ruimte. In t begin een babynestje gebruikt en nu een boxkleed, kan prima op de grond en makkelijk op te bergen.

5 jaar geleden

Wij hebben boven een ledikant staan en beneden de box, waar hij dan zowel in slaapt en speelt overdag. Ook hebben we 2x hetzelfde doekknuffeltje, dat ook boven en zowel beneden ligt. 🙂 Bij oma en opa zal het voor zolang het kan in de buggy zijn, maar daar zal hij wel in't kort uitgegroeid zijn.

5 jaar geleden

Opvouwbare box, ideaal. Als je kleine er niet is kan ze hem inklappen.

5 jaar geleden

Wij hebben zelf geen box, ik woon zelf ook heel erg klein. Ik gebruik een speelkleed en deze vouw ik weer op als meneer er klaar mee is 😁

5 jaar geleden

Kleed op grond,wipstoel,baby nestje Kinderwagen bak of draagzak

5 jaar geleden

Kinderwagen bak is hier echt een uitkomst als we ergens op bezoek gaan. Thuis slaapt hij altijd in zn wiegje dus dan lijkt het op elkaar en is het vertrouwd

5 jaar geleden

Ik heb zelf ook geen box vond het een onding, heb zelf een ledikantje staan met overal stijltjes zodat hij de wereld om zich heen kan zien. Lekker matrasje erin met beschermhoes. Ideaal wanneer hij bijvoorbeeld spuugd hoef ik alleen het hoeslaken te wassen en te vervangen.

5 jaar geleden

Mijn ouders hebben een opvouwbare box gekocht bij mamaloes. Ideaal dingA

5 jaar geleden

Wij gebruiken dit als speelkleed, vind ze super leuk en kan ook op worden gevouwen als ze klaar is met spelen. Verder gebruiken wij een campingbedje met matras als box, woon in het buitenland en hier kennen ze het niet.

5 jaar geleden

Reactie op Ilona1407

Wij gebruiken dit als speelkleed, vind ze super leuk en kan ook op worden g ...
Verder hebben we ook een wipstoeltje waar ze graag in zit!

5 jaar geleden

Ik gebruik idd super veel de box, maar als alternatief kan je ook gewoon een dik kleed op de grond leggen of strandlakens of een boxkleed meenemen. Moet je wel een stuk beter opletten, dan als ze in de box liggen. Verder kan je ook de kinderwagenbak gebruiken als slaapplek en het campingbedje als speelplek.

5 jaar geleden

Wij leggen het boxkleed thuis ook regelmatig op de grond. Naar opa en oma hebben we dat kleed meegenomen en het was voor haar meteen duidelijk dat dat haar speelplekje was ☺️