17 Reacties
5 jaar geleden
Er zijn ook opvouwbare boxen. Is dat iets misschien? Anders speelkleed op de grond?
5 jaar geleden
Wij hebben boven een ledikant staan en beneden de box, waar hij dan zowel in slaapt en speelt overdag.
Ook hebben we 2x hetzelfde doekknuffeltje, dat ook boven en zowel beneden ligt. 🙂
Bij oma en opa zal het voor zolang het kan in de buggy zijn, maar daar zal hij wel in't kort uitgegroeid zijn.
5 jaar geleden
Wij hebben zelf geen box, ik woon zelf ook heel erg klein. Ik gebruik een speelkleed en deze vouw ik weer op als meneer er klaar mee is 😁
5 jaar geleden
Ik heb zelf ook geen box vond het een onding, heb zelf een ledikantje staan met overal stijltjes zodat hij de wereld om zich heen kan zien. Lekker matrasje erin met beschermhoes. Ideaal wanneer hij bijvoorbeeld spuugd hoef ik alleen het hoeslaken te wassen en te vervangen.
5 jaar geleden
Mijn ouders hebben een opvouwbare box gekocht bij mamaloes. Ideaal dingA
5 jaar geleden
Ik gebruik idd super veel de box, maar als alternatief kan je ook gewoon een dik kleed op de grond leggen of strandlakens of een boxkleed meenemen. Moet je wel een stuk beter opletten, dan als ze in de box liggen. Verder kan je ook de kinderwagenbak gebruiken als slaapplek en het campingbedje als speelplek.