16 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op LISAXX
Yep. Als ik naar buiten ga, zegt iedereen: kleed dat kind eens fatsoenlijk ...
Idem hier ! Haha dan moet ik hem omkleden zo bezweet is hij dan .. 🙈
5 jaar geleden
Die rode wangetjes vallen wel mee, maar ze heeft het altijd warm. Naar buiten is in haar normale kleertjes met alleen een voetenzak of dekentje. En zelfs die trapt ze dan het liefst van zich af (laten we niet toe). Zelf loop ik dan in een dikke winterjas en nog dikkere sjaal achter de kinderwagen 😅🤷♀️
Als we haar iets meer aan doen dan krijgt te het echt loeiheet
5 jaar geleden
Reactie op angel90
Nee niet herkenbaar maar 10 graden hoe dan ? Met raam open ? Bij ons is het ...
Gewoon raam beetje open ja als hij er niet in ligt als hij slaapt wel alles dicht. En dan slaapt hij 2 uur als een roosje . Als ik het warmer maak is hij na een half uur wakker omdat hij het te warm heeft
5 jaar geleden
Reactie op Kathds
De verwarming in de auto zet ik bijna nooit op. Ik zet de verluchting vaak ...
Ja hier ook! Had eerst zo een extra zak erin maar die heb ik er al uit gehaald! Altijd nat van het zweet .. ik heb het ijskoud in zijn kamertje maar hij vind het prima zo 😂
5 jaar geleden
Hier ook 1 die het snel warm heeft. Slaapt met slaapzak. En hij heeft daaronder een romper met lange mouwen en dan de mouwen van de slaapzak eraf. Of romper korte mouwen en slaapzak met mouwen. En dan een dun lakentje eroverheen omdat hij de steun fijn vindt. Verder naar buiten in zn voetenzak met normale kleren aan. En in de auto in voetenzak met verwarming laag. Laatst had mijn vriend hem in de armen mee naar de Frietzaak. Gewone dunne kleren aan met een pakje aan met fleece voering. En de Egyptische eigenaar maar klagen dat de kleine zo koud gekleed was. Terwijl dat jong hartstikke warm was toen ie thuis kwam. En ook hij wordt chaggie als je het te warm heeft.
5 jaar geleden
Ik ga ook vanaf dat ie 10 dagen oud is elke dag een tijd naar buiten. Eerst een half uur en nu inmiddels soms 2 uur en dat vindt ie heerlijk. En als ik thuis ben staat ie nog even in onze koude gang. Lekker even uitslapen in zn kinderwagen.
5 jaar geleden
Mijn zoon nu niet, maar mijn dochter wel al vanaf baby ook. Ze is nu 3 en als ze smiddags of savonds thuis komt van oma of opvang, trekt ze gelijk haar broek en trui uit en loopt ze in haar ondergoed 🤷🏼♀️🤣 vrieskou buiten of niet, altijd warm haha
5 jaar geleden
Mijn zoontje ligt ook zonder jas oid in de zak van de maxi cosi en is dan nog goed warm. Een muts wil hij niet op dan draait hjj net zolang tot hij af is. Hij draagt overdag alleen een romper lange mouwen met broek en sokken anders is heel ze rug klam.