6 Reacties
2 jaar geleden
Ja lastig is dat en erg vermoeiend. Heeft het een oorzaak dat je hier zo last van hebt? Ik heb dit een tijdje heel heftig gehad na een ziekenhuisopname, er is wel een verschil tussen de overbezorgde moeder die ik nu ben en de panische moeder die constant aan stond en alleen maar doemscenarios kon denken toen. De ene situatie 'hoort er bij' en de ander zou ik toch met iemand in gesprek gaan
2 jaar geleden
Ik denk dat wanneer de angsten je dagelijks leven beïnvloeden en wanneer de angsten dingen die leuk zouden moeten zijn, niet meer leuk maken, je het beste met een professional kunt gaan praten. Bezorgd zijn hoort erbij. Paniek terwijl het -als je er realistisch naar kijkt- niet nodig is, hoort niet en moet je voor jezelf en je kindje niet willen. Want ik ben van mening dat ze jouw spanning ook echt aanvoelt! Succes❤️
2 jaar geleden
Oh ik heb dit zoooo extreem 😭 als het niet minder wordt waag ik maar eens een bezoekje aan de huisarts. Want dit is een beetje abnormaal hoe ik het heb🙄
2 jaar geleden
Ikzelf heb hier met vlagen last van. Het helpt mij en mijn schoonmoeder als ik het uitspreek ‘het ligt niet aan jou, maar ik ben zo bang’, mag ik gewoon even met je mee als je op de kleine past’
Dat gaf mij wat vertrouwen. Ook benoemen wat allemaal goed gaat kan helpen.
Het is ook wel heeeel veel liefde wat in zo’n klein hummeltje zit he?
Houd je haaks.