25 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb hem morgen en ben ook extreem zenuwachtig en bang

5 jaar geleden

Ik vond m ook erg spannend. Ze kijken wel heel veel na. Echo duurt daarom ook lang. Vind t echt fijn dat ik het achter de rug heb en dat alles goed was. Dat stelt me nu erg gerust en ik kan nu meer genieten van de zwangerschap. Stiekem ben ik bij elke echo zenuwachtig om m'n mini weer te zien. Probeer vertrouwen te hebben in je lichaam en in je kleintje.

5 jaar geleden

Is helemaal normaal hoor! Mijn man vond het geweldig dat hij dan lekker lang naar de kleine mocht kijken. Terwijl ik het super spannend vond of alles wel goed was. Had bij de vk aangegeven dat ik het toch wel spannend vond en ze heeft continue uitgelegd waar ze naar ging kijken/zoeken en hoe het eruit zag. Was heel prettig en stelde me snel gerust.

5 jaar geleden

Ik ben ook zenuwachtig! Heb de scan morgen ben benieuwd. Iemand tips voor vragen die je kan stellen?

5 jaar geleden

Ik was ook super nerveus terwijl mijn vriend er alle vertrouwen in had. Ik had hem deze avond en alles zag er gelukkig prima uit🙏😍

5 jaar geleden

Ik heb vandaag mijn 20 weken echo gehad. Alles was helemaal goed! Nu kan ik echt pas genieten van de zwangerschap! ♡

5 jaar geleden

Is heel normaal dat je je zo voelt. Maar ik kan je verzekeren als ze aan het kijken zijn en bij elk puntje zeggen ze dat ziet er goed uit dan valt er echt een last van je schouders! Het is zo mooi om te zien als alles goed gaat met de kleine hoe die beweegt en hoe die doet. Ik zou zeggen probeer er van te genieten wanneer ze je bij de eerste puntjes zeggen dat het goed zit. Geef het anders van te voren aan dan leggen ze misschien net even iets meer uit om je gerust te stellen 😘

5 jaar geleden

Reactie op Fem_x

Ik vond m ook erg spannend. Ze kijken wel heel veel na. Echo duurt daarom o ...
Hahaha ik ook!! Gaat goed, tot ik de praktijk binnen loop en even moet wachten in de wachtkamer! Eenmaal binnen in de 'spreekkamer' ebben de zenuwen wel iets weg gelukkig.

5 jaar geleden

Had ik ook, maar druk gemaakt om niks. Gisteren gehad. Laat je niet gek maken en wacht het af, hoe moeilijk dat ook is.

5 jaar geleden

Geheel normaal, had ik ook. Ik heb hem vorige week dinsdag gehad en alles was goed gelukkig! Ook fijn dat mijn vriend voor de eerste keer mee kon door de Corona tijd. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer niet teveel erom te stressen. Komt allemaal goed😊

5 jaar geleden

Het is normaal, het is heel spannend en een heel belangrijk moment! Maar onthoud ook dat de kans 95 procent is dat alles goed is!

5 jaar geleden

Ik zat ook zo erg in de zenuwen haha gelukkig was alles goed met ons meisje. De zorgen beginnen schijnbaar niet pas uit de buik maar al in de buik😉

5 jaar geleden

Ja hoor, dat is helemaal normaal.. Ik had er ook erg veel last van en m'n man helemaal niet. Die bleef maar zeggen: de meeste baby's zijn helemaal gezond, dus die van ons ook. Als het niet zo is, dan heb je daarna nog genoeg tijd om je druk te maken.. Dat hielp wel. Onze kleine meid is gelukkig, zo ver ze kunnen zien, helemaal gezond

5 jaar geleden

Wij zijn gisteren voor de 20 weken echo geweest .. geen goed nieuws .. Blijkt dat de darmen door de buikholte hangen . Gastroschisis .. Het was mijn partner zijn eerste keer dat hij meeging . Vanmorgen een punctie laten uitvoeren om te checken of er nog meer aan de hand ivm de chromosomen.. is dit zo dan zal het een harde keuze worden . Zo niet word alles extra opgevolgd om te kijken of de darmen blijven functioneren naar behoren en niet geïnfecteerd graken . Sowieso 3 weken vroeger bevallen met keizersnede. De baby zal dan direct geopereerd moeten worden . Het doet ons heel veel pijn om nog maar te kunnen denken dat we ons klein wondertje kunnen verliezen .. De komende week word afzien, hoop op een goei resultaat punctie en dan kunnen we alleen maar positief blijven over de komende 4 maanden . Ik ben al mama van een dochter van 4 , Mijn partner zijn eerste .. Ik heb met mijn eerste zwangerschap ook cmv gehad .. dat was al een groot proces en nu dit .. Ik hoop dat jullie mee duimen .. 😌

5 jaar geleden

Reactie op fabke

Wij zijn gisteren voor de 20 weken echo geweest .. geen goed nieuws .. Bli ...
Jeetje, ik leef met jullie mee en hoop dat het resultaat van de punctie goed is❤️🍀

5 jaar geleden

Reactie op fabke

Wat heftig dit! Succes de komende tijd, hopelijk vallen de komende resultaten goed uit. Duim zeker met je mee🍀

5 jaar geleden

Ik heb dat ook, bij elke echo mega zenuwachtig! Mijn vriend is er wel altijd gerust in en die probeert me dan te kalmeren :-)

5 jaar geleden

Ik had dit ook, ben afgelopen dinsdag geweest. Moet de 20ste weer terug omdat ze door de ligging het hartje niet helemaal volledig kon bekijken.

5 jaar geleden

ik merk aan mezelf dat ik het ook steeds meer begin te krijgen. mijn echo staat over 2 weken gepland. heb ook geen nipt gedaan dus vind het erg spannend

5 jaar geleden

Reactie op fabke

Pfoe! Wat moeilijk en heftig. Ik brand een kaarsje voor jullie, op een goed resultaat! 😘