24 Reacties

4 jaar geleden

Ik kan die ook wel gebruiken. Vanmorgen positief getest en ik merk dat ik nu iedere keer bang ben als ik naar de wc ga dat er bloed is en het weer mis is...

4 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Ik kan die ook wel gebruiken. Vanmorgen positief getest en ik merk dat ik n ...
Ik heb precies hetzelfde. Mijn miskraam was op 6 weken dus ik ga blij zijn als ik volgende week die horde genomen zal hebben! Voor Mirte: witte afscheiding is normaal, en misselijk zijn is ook positief he! Ik blijf denken aan de statistische kans op miskraam: 10%, en je hebt niet meer kans dan iemand anders omdat het de vorige keer zo afliep. Dat is een goed cijfer, dan toch!

4 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Ik kan die ook wel gebruiken. Vanmorgen positief getest en ik merk dat ik n ...
Ik heb hetzelfde, en het feit dat ik nog weinig last van kwaaltjes heb maakt me ook ongerust... Ik kan niet wachten tot onze vroege echo om een beetje houvast te hebben. En probeer mezelf gerust te stellen dat zolang helemaal geen bloedverlies is, er ook helemaal geen reden tot paniek is.

4 jaar geleden

Hoi! Ik heb net hetzelfde meegemaakt! In januari een miskraam op zes weken, en nu bijna vijf weken zwanger. Wat mij echt helpt is iets ‘tastbaars ‘. Ik ben normaal gezien totaal niet (bij)gelovig, maar ik had na mijn miskraam een maansteentje gekocht (vruchtbaarheid). En nu heb ik een robijn rond mijn hals, ik zocht een beschermende steen tegen miskramen. Als ik wat angstig word hou ik hem even vast. En het helpt eigenlijk echt om er weer in te geloven. Ik wens jullie het beste!!!

4 jaar geleden

Reactie op Lnn37

Hoi! Ik heb net hetzelfde meegemaakt! In januari een miskraam op zes weke ...
Robijn

4 jaar geleden

Maansteentje 🙃

4 jaar geleden

Reactie op Lnn37

Robijn
Hi, waar heb je deze gekocht? Alvast bedankt!

4 jaar geleden

Vervelend is dat he! Hier in december een miskraam gehad met bijna 8 weken, hartje klopte niet meer. Was ook erg bang voor opnieuw een miskraam, en toen ik afgelopen donderdag hoorde dat het waarschijnlijk weer niet goed is, had ik het wel even moeilijk. Woensdag moet ik terug, en ondertussen begonnen met medicatie tegen de misselijkheid, anders hang ik de hele dag boven een emmer. Mijn gevoel is dit keer wel heel anders dan de vorige keer. En ondanks dat dit misschien voor mij de tweede achtereen is, gebeurt dat niet heel vaak. Veel vaker gaat het juist wel goed. Hou je vast aan je eigen gevoel 😊 en heb een beetje vertrouwen!

4 jaar geleden

Reactie op Evs90

Vervelend is dat he! Hier in december een miskraam gehad met bijna 8 weken, ...
Ach jeetje wat erg, ik duim voor je dat het toch goedkomt!

4 jaar geleden

Reactie op jopie-24

Hi, waar heb je deze gekocht? Alvast bedankt!
De Robijn heb ik besteld via Holland and Berret, denk ongeveer 12 euro. En het maansteentje komt uit een natuurwinkel in de buurt. Je moet maar eens googelen! 😎🦕

4 jaar geleden

Reactie op Lnn37

De Robijn heb ik besteld via Holland and Berret, denk ongeveer 12 euro. En ...
Ah super, dankjewel! Kon de robijn niet zo goed vinden, maar het is gelukt!

4 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Ik kan die ook wel gebruiken. Vanmorgen positief getest en ik merk dat ik n ...
Ooh dit herken ik zo!! Ik zie nu al weer allemaal beren op de weg!! Heb net al weer de ogen uit mijn hoofd gehuild omdat het kán gaan gebeuren! Vorige keer miskraam op 6w+3 ik zit nu op de 5w+6

4 jaar geleden

Reactie op MR24

Ach jeetje wat erg, ik duim voor je dat het toch goedkomt!
Alles toch goed gelukkig, mooie echo gehad! 😊😊

4 jaar geleden

En hoe is het met je mirte1991?? Zit het vruchtje nog op zijn plek??

4 jaar geleden

Reactie op Deems1991

En hoe is het met je mirte1991?? Zit het vruchtje nog op zijn plek??
Tot nu toe de eerste angst overwonnen. Ben langer zwanger dan de laatste keer. Heb altijd een ketting van mn opa om (vorig jaar overleden) en als ik me even zorgen maak pak ik de hanger beet en praat ik mezelf er doorheen. Ik wacht nog wel met de verloskundige bellen tot begin april als ik 8 weken ben. Dan heb ik voor mezelf meer zekerheid en kunnen we ook echt iets op de echo zien.

4 jaar geleden

Reactie op 17112020

Tot nu toe de eerste angst overwonnen. Ben langer zwanger dan de laatste ke ...
Oh dit klinkt zo bekend!! Ik heb een maansteen aan mijn ketting hangen (ik kreeg e tip van een collega dat maansteen helpt voor vruchtbaarheid en een regelmatige menstruatie, ironisch genoeg raakte ik zwanger in dezelfde maand dat ik de maansteen aan mijn ketting hing) maar als ik begin te twijfelen of angstig wordt, pak ik deze ook even vast

4 jaar geleden

Ik doe om de dag een test om te kijken of het op blijft lopen (eergisteren de test van moeders voor moeders). Dit helpt mij we wat met de onzekerheid. Zeker die van vandaag, gisteren zijn mijn klachten nl best afgenomen, dus daar werd ik erg onzeker van

4 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Ik doe om de dag een test om te kijken of het op blijft lopen (eergisteren ...
Dat heb ik ook gedaan maar mijn c is al dagen hoger dan de t. Dus opgeveb moment kan me test de hcg niet meer meten haha

4 jaar geleden

Reactie op 17112020

Dat heb ik ook gedaan maar mijn c is al dagen hoger dan de t. Dus opgeveb m ...
Ja, daar ben ik nu ook vrees ik, geen idee wat ik nu ga doen 🤷🏻‍♀️ vooral omdat ik bang ben dat de eerste echo afgezegd gaat worden

4 jaar geleden

Ik heb met mijn man besloten dat we het gewoon rustig aankijken en begin april, als ik 8 weken zwanger ben de VK bel voor een intakegesprek en hopelijk een echo.