6 Reacties

één jaar geleden

Ik zou naar een diëtist en/of een kinderpsycholoog gaan.

één jaar geleden

Ik zou hier toch mee verder gaan, Dit moet ook van ergens komen? Hier is het gewoon een extreem kieskeurige kleuter. 🤐

één jaar geleden

Dat ze niet willen eten op die leeftijd oke. Maar de reden die hij opgeeft.... Waar heeft ie dat vandaan? Heeft iemand dat ooit gezegd tegen hem? Zou het in de gaten houden. Evt bespreken met cb verpleegkundige?

één jaar geleden

Hey, Er zijn meer kinderen die slecht eten. En sommige kinderen hebben dit nu eenmaal. De rede die je zoontje opgeeft vind ik wel zorgelijk kan je met hem in gesprek gaan en vragen waarom hij dit zegt. Ook zou ik bij de huisarts of concentatiebureu advies vragen. Misschien heeft het een rede dat hij zo slecht wil eten? Afrid? Sterkte ermee. Snap dat je hier wel even van kan schrikken!.

10 maanden geleden

Misschien een opa of oma die dat tegen hem zegt? Ik zie mijn moeder of schoonvader er wel voor aan als mijn dochter een keer veel eet: 'niet te veel eten hoor, dan krijg je net zo'n dikke buik als ...'

10 maanden geleden

Reactie op Luzy

Misschien een opa of oma die dat tegen hem zegt? Ik zie mijn moeder of scho ...
Dit zou best kunnen.. Hij zegt het nu niet meer.. en we mogen niet klagen over zijn eten op dit moment.. Met verder adviezen hebben we besloten eerst niks mee te doen en te filteren wat hij allemaal zegt en eet..