2 Reacties

茅茅n jaar geleden

Hier ook drama met groente, ik gooi heel veel door pastasaus heen of door bvb nasi en dat soort dingen. Mihoen gaat er bvb ook goed in. Verder maak ik soms een smoothie met bvb iets van spinazie. En soepjes eet ze ook heel goed. Verder als ik kook is ze gek op komkommer en paprika snoepen, ( allergisch voor ongekookt of ongebakken tomaat ) dus eet ze dat veel tijdens het koken. Zit er al wat in. Verder is samen koken ook stimulerend. Hier moet ze ook niks maar proberen haar wel altijd te laten proeven. Doe ook wel eens haar laten kiezen uit twee groenten in de supermarkt. Dan proeft ze vaak wat meer eant heeft ze zelf de regie over het eten wat we maken.

茅茅n jaar geleden

Ik maak wel eens "dinosaurus pannekoeken" 馃ぃ. Dat zijn pannekoeken met spinazie door het beslag geblenderd. En lekker dat ze deze vind! Komt misschien ook door peppa big 馃き. Of misschien samen een smoothie maken? Werkt hier ook goed. Banaan en Mango is heel herkenbaar en vind ze lekker. Dan doen we er nog Spinazie of Andijvie door. Dochter vind dit ook erg lekker.