114 Reacties

3 jaar geleden

Vandaag heeft hij het gelukkig beter gedaan. Kan weer wat zelf drinken en heeft veel geslapen om bij te komen. Morgen een echo van zijn niertjes maken en het zou kunnen dat hij nog een punctie krijgt om hersenvliesontsteking uit te sluiten. We hopen snel meer duidelijkheid te hebben.

3 jaar geleden

Heel veel sterkte!

3 jaar geleden

Veel sterkte, hopelijk knapt Sem gauw weer op en kunnen jullie weer fijn naar huis. 🧡

3 jaar geleden

Reactie op boymom:)

Heel veel sterkte!
Dankjewel! Dat hopen wij ook!

3 jaar geleden

Reactie op 3dochters

Veel sterkte, hopelijk knapt Sem gauw weer op en kunnen jullie weer fijn na ...
Dankjewel! Gaan nu een echo laten maken!

3 jaar geleden

Inmiddels is bekend dat de ontsteking ook in zijn bloed zit en nu moeten ze uitsluiten of het hersenvlies ook aangetast is. Hij krijgt dus zo een punctie van het ruggenmerg😢😢 en afhankelijk daarvan moet hij misschien wel 21 dagen blijven. En dan is het wel heel vervelend dat er niemand mag komen... ik moest het weer even kwijt hoor!

3 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Inmiddels is bekend dat de ontsteking ook in zijn bloed zit en nu moeten ze ...
Jeetje wat heftig voor jullie! Heel veel sterkte.

VRIEND

3 jaar geleden

Wij zijn nu ook in het ziekenhuis bij ins premature dochtertje. Dit is al zwaar. Maar met nog een kindje thuis is dit nog stuk lastiger. Veel sterkte met zn vieren ❤.

3 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Wij zijn nu ook in het ziekenhuis bij ins premature dochtertje. Dit is al z ...
Hè dat is ook naar zeg. Doet ze het naar omstandigheden goed? Mag er bij jullie ook 1 iemand blijven slapen of is dat anders op de neonatologie? Heel veel sterkte en bedankt voor je berichtje!

3 jaar geleden

Reactie op boymom:)

Jeetje wat heftig voor jullie! Heel veel sterkte.
Dankjewel! Helaas is de punctie vandaag mislukt dus moeten we het morgen nog een keer proberen.

3 jaar geleden

Pfff kan je alleen heel veel sterkte wensen... Bijna dankbaar dat ondanks de pijnlijke krampen die van ons nog effe blijft zitten. Vertel vooral je verhaal hier, ik lees het wel😉

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Pfff kan je alleen heel veel sterkte wensen... Bijna dankbaar dat ondanks d ...
Lief van je! Ja idd veilig nog binnen in je buik! Hij knapt wel echt op hoor van de antibiotica dus we hebben goede hoop dat alles gewoon goed gaat komen, alleen hebben we veel geduld nodig en je hele idee van de kraamtijd is opeens totaal anders. Maar we zijn op de goede plek met hem gelukkig. Hoe lang moet jij nog?

3 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Lief van je! Ja idd veilig nog binnen in je buik! Hij knapt wel echt op hoo ...
Ik ben morgen 36+6 en heb dan een versie... Dus ze moet nog even blijven zitten 😉 Fijn dat je wel het idee hebt ondanks alles op de juiste plek te zijn! Ik hoop dat jullie snel verbetering gaan zien.🧡💚

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ik ben morgen 36+6 en heb dan een versie... Dus ze moet nog even blijven zi ...
Succes dan strakjes! Ik hoop dat de kleine meid meewerkt👍👍. Laat je even weten of het gelukt is als je dat wilt natuurlijk?

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Hè dat is ook naar zeg. Doet ze het naar omstandigheden goed? Mag er bij ju ...
Vervelend dat punctie niet lukte. Duim voor je vandaag! Hier in Rijnstate hebben ze familie kamers waar zowel de kinderartsen voor kleine meid als kraamzorg voor mij komt. Er is een bedbank voor mijn partner die hier ook dag en nacht mag zijn. Elke dag is anders, afgelopen dag en nacht waren goed en heeft ze veel geslapen en dus kunne bijkomen. Wel even afwachten of ze net wel of net niet genoeg voeding binnenkrijgt (en voor ook binnenhoudt) via fles/sonde. Want de bijvoeding via infuus staat op max, anders over op intraverneuze voeding (TPV). Stapje voor stapje, en tussen al het medisch gedoe (en 😭) door genieten met zn 3en 🥰.

3 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Vervelend dat punctie niet lukte. Duim voor je vandaag! Hier in Rijnstate h ...
Zo dat klinkt ook allemaal erg heftig en spannend zeg! Wel heel fijn dat jullie met elkaar daar mogen blijven zeg! Dat heb je echt nodig hè. Ik hoop dat ze goed gaat groeien en steeds een beetje sterker wordt😊

3 jaar geleden

Vandaag is de punctie gelukt. Sem was heel stoer en daarna gelijk weer kalm gelukkig. Nu nog de uitslag afwachten...

VRIEND

3 jaar geleden

💪🏼, spannend het afwachten! duurt het onderzoek lang?

3 jaar geleden

Reactie op 2020mama

💪🏼, spannend het afwachten! duurt het onderzoek lang?
Meestal hoor je het binnen 24 uur maar omdat het nu weekend is kan het ook maandag worden. Dus nog even geduld. Hoe is het met jouw kleintje?

3 jaar geleden

Versie liep hier iets anders dan gedacht.... Bleek toch ontsluiting en alles te hebben dus onze dochter Hanna is vanmiddag onverwacht geboren....