114 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Thee met chocola
Haha ja idd! 😂😂 oplichting als de wc lukt. Fijn te horen dat het zo goed ...
We zijn thuis hoor maar moeten weer even onze draai vinden pfff... Omdat ik voeding geef met een tepelhoedje moet je ook nog kolven ivb met de productie en borstontsteking geloof ik maar goed we gaan morgen achter een kolf aan
4 jaar geleden
Reactie op Miertje08
We zijn thuis hoor maar moeten weer even onze draai vinden pfff... Omdat i ...
Oei succes! Is even wennen maar het is snel normaal hoor! Wel kraamzorg gehad vandaag al?
4 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Vandaag is de opstart dame geweest om de eerste dingen te regelen... Ons hu ...
Dat is het belangrijkste toch! Ze helpen je wel met de rest. Heb je een leuke hulp! En viel de eerste nacht thuis mee?
4 jaar geleden
Reactie op 2020mama
De arts wad zelf verrast maar binnen 15 minuten was omfuus midden op voorho ...
Hoe is het met je en met de kleine?
4 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Mmm nou echt afgelopen 2 nachten waren verschrikkelijk... Maar komt goed va ...
Oh gelukkig! Dat helpt even he als je wat hebt kunnen slapen😘
4 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Hoe is het met jullie?
Ja op zich goed! Dankjewel voor het vragen! Hij komt goed aan en ziet er goed uit. Moeten nog tot woensdag blijven en hebben maandag nog een onderzoek van zijn blaas en nieren om te kijken of hij klepjes in zijn urineleiders heeft. Daar is mijn man mee geboren en die had ook een urineweginfectie als baby.
Hij heeft een paar onrustige nachten achter de rug door krampjes en een regeldag😅 maar nu slaapt hij lekker rustig weer. Hopen vannacht ook😬
Heb jij wat kunnen slapen?
4 jaar geleden
Reactie op Suusama
Wat ik me nog af vroeg bij het lezen... hoe was de COVID uitslag?
Hoop da ...
Gelukkig negatief! Dus mochten we uit isolatie naar een fijnere kamer toe!
Dankjewel 😍
Jij nog even succes! Hoop dat het doorzet en dat het strippen heeft geholpen👍
4 jaar geleden
Reactie op 2020mama
Gaat goed! Alle draadjes zijn er uit, alleen nog de neussonde. Vandaagnal 2 ...
Oh wat een goed nieuws! Dat is fijn zeg! Daar kunnen jullie zeker trots op zijn😊😊
4 jaar geleden
Hoe is het met jullie en jullie kindjes inmiddels? Van miertje al wat gelezen dat het allemaal pittig is. En bij jou 2020mama?
4 jaar geleden
Reactie op Miertje08
We gaan met kleine stapjes vooruit... Maar ze drinkt nog steeds geen hele f ...
Alles op zijn tijd! Vooruitgang is goed toch! Dan komen de grotere flessen vanzelf wel! Ze is ook verzwakt nog van alles denk ik. Sem had dat ook. De eerste dagen na zijn opname dronk hij ook slecht uit de borst. Van alle stress denk ik. Er gebeurd voor die kleintjes ook heel veel nu
4 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Hoe is het met sem ondertussen?
Gaat beter gelukkig. Morgen nog een onderzoek van blaas en nieren om te kijken of hij klepjes in zijn urineleiders heeft. Daar is mijn man mee geboren en een oom heeft het ook. Dat zou de infectie dan kunnen verklaren. Verder is het afwachten tot dinsdagavond de laatste antibiotica gegeven is en dan kunnen we woensdagochtend naar huis toe! Na 15 nachtjes 🙏🏻🙏🏻🙏🏻