114 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Hey ik hoop dat alles goed is gegaan met de echo 🧡💚Aangezien je ook mogel ...
Hey wat lief van je! De echo was op zich goed maar erg vroeg nog. 5 weekjes waarschijnlijk dus volgende week mogen we weer😅. Ik blijf een beetje switchen tussen de groepen😉. Zelf heb ik geen Facebook😬 maar ben echt blij met onze november club. Zo fijn dat je even je ei kwijt kan en ziet hoe die kleintjes groot worden☺️
3 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Hopelijk blijft alles goed gaan en heb je niet te veel last van alle corona ...
Ja hoop het ook. Ja ach had wel verwacht dat alles weer strenger zou worden. Zou pas in juli uitgerekend zijn dus dan is het misschien wat gunstiger weer😉
Hoe is het met jullie?
3 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Langzaam aan het opbouwen met werkem met hanna gaat het super goed, ze heef ...
Oh goed zeg! Van allebei☺️ heb je een beetje fijn werk? Zetten ze niet teveel druk op je?
3 jaar geleden
Reactie op Thee met chocola
Oh goed zeg! Van allebei☺️ heb je een beetje fijn werk? Zetten ze niet teve ...
Het tegenovergestelde, ik mag niet te snel van ze. Ze hebben personeels te kort, dus ben ik nuttig en dat voelt fijn. Hoe is het met jullie verder? Moest sem nou nog geopereerd worden of niet?
3 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Het tegenovergestelde, ik mag niet te snel van ze. Ze hebben personeels te ...
Dat is zeker fijn! Met ons goed gelukkig. We moeten 3 december naar de kinderuroloog en dan hopen dat we meer gaan horen 😬
3 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Hey hoe is het inmiddels
Hey goed hoor! Gister echo gehad en een pril kloppend hartje gezien☺️ hopen dat het goed blijft gaan.
En bij jou en Hanna?
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Hey hoe is het inmiddels?
Hey het gaat hoor. Nu allemaal koorts en naar de teststraat zo😅 verder kost het tijd om alles een plekje te geven. En overdag ben je zo bezig met die kleintjes dat je nergens aan toe komt qua verwerking.
Hoe is het met jullie?
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Hanna is ziek, niks blijft hangen want net weer gespuugd en begin me nu wel ...
Oh bah… dat is sneu. Heeft ze het al lang? Heb je overlegd met de arts?
Dankjewel hoor! Ja we durven het ook niet nogmaals aan. Het gaat vaker mis dan goed hier😢
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Ja we gaan zo naar de HAP
Oh succes! Laat je even weten hoe het gegaan is? Hoop dat het meevalt voor jullie😘
2 jaar geleden
Reactie op Thee met chocola
Oh succes! Laat je even weten hoe het gegaan is? Hoop dat het meevalt voor ...
Ze is een beetje uitgedroogd maar niet zo erg dat we naar het ziekenhuis moeten. Ors heeft ze net een beetje op we hopen dat het blijft hangen 🤞 en haar buikje tot rust komt