114 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Ze is een beetje uitgedroogd maar niet zo erg dat we naar het ziekenhuis m ...
Hoop het ook voor jullie! Sterkte vanavond en vannacht met de kleine meid😘 knuffel van Sem en mij
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Thanks het is nog steeds niet echt goed, nog steeds dunne luiers😢 net met ...
Arme meid zeg… moet je morgen anders langs de eigen huisarts of dat niet?
2 jaar geleden
Reactie op Thee met chocola
Arme meid zeg… moet je morgen anders langs de eigen huisarts of dat niet?
Is niet echt gezegd, denk dat we even kijken wat ze morgen doet... Als die ellendige diaree maar eens stopt komt het wel goed. Ze drinkt die ors best goed. En net een knijpfruitje op
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Is niet echt gezegd, denk dat we even kijken wat ze morgen doet... Als die ...
Hoop dat ze snel opknapt! Wat een zorgen hè als die kleintjes ziek zijn😢
2 jaar geleden
Hoop dat ze snel opknapt! Wat een zorgen hè als die kleintjes ziek zijn😢
Pff rollercoaster ene moment dacht ik mwah gaat wel en andere moment dacht ik nou dit gaat fout. Conclusie diaree is nog niet helemaal over maar ze drinkt goed genoeg ( er zat zowaar wat kwijl 🤤 ze krijgt ook nog hoektanden) er zit weer wat aan eten in gelukkig en vocht. Maar we zatem echt zo op het randje...
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Pff rollercoaster ene moment dacht ik mwah gaat wel en andere moment dacht ...
Spannend is dat hè. En je kan er niks tegen doen als alles eruit komt. Gelukkig dat het wat beter is inmiddels met Hanna☺️ slaapt ze wel? En jullie ook of door zorgen dat je steeds gaat checken?
2 jaar geleden
Spannend is dat hè. En je kan er niks tegen doen als alles eruit komt. Gelu ...
Ja we sliepen beiden als een blok... Ze heeft met een avondfles gewoon doorgeslapen. Ze heeft vuurrode billen maarze heeft wel weer redelijk normale poep! Veel moe is ze nog en een beetje hangerig
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Ja we sliepen beiden als een blok... Ze heeft met een avondfles gewoon door ...
Oh goed dat slapen is gelukt☺️ las net ergens een tip om tepelcreme op de billetjes te smeren. Weet niet of je het ook had gelezen?
Verder lekker rustig aan doen en bijkomen allebei
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Nee heb dat tubetje weg gegeven. Maar die billen balsem werkt goed het ligt ...
Oh fijn!🥰🥰 lief die foto!
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Hey hoe voel je je inmiddels? Je aanmelden kan altijd zat ik te denken, aa ...
Hey ja het gaat een beetje op en af. Dagen minder en dan weer beter. Ik herken dingen van mijn burn out maar het is niet helemaal hetzelfde. Ik heb al 2 keer een verwijzing gehad en niks mee gedaan omdat het dan weer ging😅 nu heb ik daar wel wat spijt van eigenlijk.
Ik probeer wat actiever te zijn en wat meer sociale contacten op te zoeken. Dat helpt me meestal wel. En misschien dat de zomer ook gaat helpen.
Hanna is ook even van slag begreep ik? Hoe is het met haar nu? Pittige fases soms hè
2 jaar geleden
Hey ja het gaat een beetje op en af. Dagen minder en dan weer beter. Ik her ...
Ik wil gewoon even checken of het niks medisch is want dat zou best kunnen, nog steeds hard hoesten snotteren en kwijlen en harde poep. Ze is ook eenkennig hoor dus het kan een gedrags dingetje zijn zeker waar. Komt wel goed pff wat is dit moelijk met momenten ik voel me altijd zo schuldig als ik wat bozer doe tegen haar... En de onzekerheid komt dan ook altijd om de hoek kijken