Lieve allemaal,
Na een super bevalling en goede eerste dagen, kreeg ons mannetje gisteravond opeens koorts. Na overleg moesten we langs de kinderarts op de spoedeisende hulp. Behalve koorts was hij alert en dronk goed, dus we dachten dat het wel mee zou vallen.
Nu bleken zijn infectiewaardes erg hoog te zijn dus zijn we samen opgenomen. Na een COVID test voor Sem en hielprikjes en een infuus en een katheter heeft hij vanochtend eindelijk wat geslapen en kon hij van de zuurstof af.
Waarschijnlijk moeten we 7-10 dagen hier blijven ivm de antibiotica die hij moet krijgen. Een flinke teleurstelling dus voor ons, al is het natuurlijk fijn dat we er snel bij waren en dat er goed voor hem gezorgd wordt.
Alleen het idee dat ik 10 dagen zonder mijn dochtertje van 2 moet zijn, maakt me zo verdrietig. En de angst dat er toch iets ergers mis is met Sem. Kortom, ik zit er even wat doorheen. We hebben het alleen onze ouders nog maar verteld, maar wilde het toch even kwijt. Misschien heeft iemand dit ook meegemaakt en wil die wat positief nieuws delen.
Liefs van mij