19 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben 2 autostoelen gekocht. Niet de 360 variant, die vond ik echt verschrikkelijk duur. Maar de autostoel is ook echt zwaar dus had geen zin om deze steeds over te moeten zetten. Daarnaast brengt mijn man onze dochter naar de opvang, en haalt haar ook op maar soms haar ik haar ook op. En heb dan dus wel een autostoel nodig. Wij hebben ook allebei een isofix basis in de auto. Mijn man een nieuwe en ik een tweedehands van marktplaats die amper gebruikt was.

4 jaar geleden

Wij hebben een nieuwe autostoel gekocht zonder isofix voor in mijn auto (deze was 60 euro nieuw) en een tweedehandse maxi cosi tobi voor in de auto van mijn man. Deze was 15 euro. Ik zei eerst dat dat niet nodig was maar een stoel steeds van auto naar auto vonden wij niet handig. Maar dat is persoonlijk uiteraard😅

4 jaar geleden

Als volgende stoel hebben wij de maxi cosi axxisfix, daarvan zit de isofix in de stoel zelf, en je hebt dus geen aparte basis nodig

4 jaar geleden

Wij hebben 2 autostoelen gekocht. Niet de 360 variant, die vond ik echt ve ...
Oh dan begreep ik het verkeerd.. ik dacht dat een isofix in de auto zelf zat.. ik ben echt een leek hierin merk ik nu ook. nu ik er een beetje in verdiep. Zie door de bomen het bos niet meer🤭

4 jaar geleden

Reactie op Mallory1

Als volgende stoel hebben wij de maxi cosi axxisfix, daarvan zit de isofix ...
Wat is de isofix precies?

4 jaar geleden

Reactie op Mallory1

Dankjewel!! Zal even kijken!

4 jaar geleden

Bijna iedere auto heeft isofix

4 jaar geleden

Wij hebben de joie 360 met isofix ideaal

4 jaar geleden

Reactie op Car81

Bijna iedere auto heeft isofix
Ik heb een oude auto 😊

4 jaar geleden

In de nieuwe auto zit de "aansluiting" inderdaad meestal standaard erin. Wij hebben van in het begin gebruik gemaakt van het isofix systeem en vinden het echt superhandig. De basis hebben we dus van in het begin het enige dat je dus telkens nieuw hoeft te kopen is het autostoeltje eens ze er niet meer inpassen. Wij gebruiken dit stoeltje als ik niet mis ben ook heel tevreden van en kan in beide richtingen wat ik ook heel handig vind. Is geen 360 systeem.

4 jaar geleden

Reactie op Anne-Leen

In de nieuwe auto zit de "aansluiting" inderdaad meestal standaard erin. Wi ...
Jaa idd meeste auto's van na 2005... mijn auto is ouder. 😅

4 jaar geleden

Oh dan begreep ik het verkeerd.. ik dacht dat een isofix in de auto zelf za ...
De beugels zitten in de auto zelf. En daar klik je of een basis in, met daarop een stoel. Of je koopt een stoel waar die haken al aan zitten, die je dus aan de beugels in je auto klikt.

4 jaar geleden

Volgens mij kan een 360 gr draaibare autostoel alleen maar in een auto met isofix. Die kun je niet met een gordel vastmaken.

4 jaar geleden

Ik heb een oude auto 😊
Wij hebben ook een 2e auto zonder isofix. Hierin hebben wij bij van asten een autostoel gekocht. Welke hun aanraden

4 jaar geleden

Je moet dan inderdaad voor een duurdere optie gaan. 2 basissen 360 a €239 per stuk. En 1stoel 360 van €369 euro

4 jaar geleden

Reactie op Mx3

Je moet dan inderdaad voor een duurdere optie gaan. 2 basissen 360 a €239 p ...
Dat is van maxi cosi. Of 2x mica van maxi cosi dan ben je in totaal ook €600,- kwijt...

4 jaar geleden

Reactie op Mx3

Je moet dan inderdaad voor een duurdere optie gaan. 2 basissen 360 a €239 p ...
Ja Precies.. daar was ik al bang voor. Volgens mij kan je dan net zo goed 2 stoelen kopen. 🤭

4 jaar geleden

Ja Precies.. daar was ik al bang voor. Volgens mij kan je dan net zo goed ...
Ja, als je bijvoorbeeld 2x de mica koopt ben je inderdaad goedkoper uit dan de andere optie...😅 overigens vind ik ze nog steeds belachelijk duur😆 wij twijfelen nu.. (1 auto) we hebben de familyfix 2 en we zouden de pearl pro2 kunnen kopen, maar die kan niet draaien. Ben opnieuw zwanger dus dan moeten we ook opnieuw een familyfix 2 aanschaffen voor de maxi cosi straks + weer een autostoeltje. Als we nu de mica kopen, hoeven we straks alleen ooit nog de pearl pro2 erbij te kopen en zijn we klaar.. maar vind de gordels van de mica toch iets minder...