5 Reacties

2 jaar geleden

Geen tips helaas maar wel herkenbaar. Mijn dochter doet dit al een geruime tijd overdag met als resultaat dat ze alleen bij mij in slaap valt. In de avond slaapt ze naast mij in bed en overdag sliep ze dus altijd in haar ledikant. Zo ineens van de ene op de andere dag deed ze dit. Dus volg even voor tips

2 jaar geleden

Voor het bedje zitten werkt hier goed niks zeggen, of wel net wat werkt ( hier werkt shhhhhh)

2 jaar geleden

Het wisselt nogal wat er werkt hier. Ik ben er vandaag overdag ook naast gaan zitten. En op repeat hetzelfde slaapliedje zingen tot ze helemaal rustig was. Vanavond was ze gelukkig zo uitgeput dat ze aan de borst in slaap viel. Soms helpt het ook om haar zelf zo’n dik boekje te geven die ze met haar nachtlampje kan lezen in bed (zie foto). Maar ook vaak genoeg drama hier op het moment 😕

2 jaar geleden

Bij ons werkt alleen maar het in slaap wiegen… Pfff dacht echt dat we deze fase voorbij waren. Elke avond DRAMA! Zelfs zo erg, dat ik er elke dag tegen op zit haar naar bed te brengen.

2 jaar geleden

Reactie op kellykleingeld

Bij ons werkt alleen maar het in slaap wiegen… Pfff dacht echt dat we deze ...
Ja, ik vind ook echt niet leuk als het avond is en ze moet slapen. Zeker niet nu ik hoog zwanger ben 😵‍💫