21 Reacties

6 jaar geleden

Ja bij mij zit ie ook naar achter, ook behoorlijk last van mijn darmen gehad. Morgen 16 weken en merk nu dat ik weer een stuk makkelijker naar de wc kan

6 jaar geleden

Oh typisch, wist niet dat je daar last van kon krijgen. Ik heb ook een gekantelde baarmoeder. Heb ook ontzettend last van mijn darmen gehad. Ben nu 15 weken en kan gewoon weer normaal naar de toilet!

6 jaar geleden

Gelukkig! Ik hoop dan op verbetering over een paar weekjes 😊 Merken jullie nu ook dat je baarmoeder meer naar voren komt? Voel je um ook zitten?

6 jaar geleden

In heb ook een gekantelde baarmoeder maar heb de verloskundige en echoscopiste er niet overhoord dat het erg is. Ze riepen het alleen en toen dacht ik ok en wat moet ik hier nu mee...☺️

6 jaar geleden

Reactie op Michelle Sikkes

In heb ook een gekantelde baarmoeder maar heb de verloskundige en echoscopi ...
HAha same here! Ik vroeg wel nog of het erg was maar dat was het niet 🤔 gelukkig

6 jaar geleden

Ik ook! En dezelfde problemen inderdaad. Gaat nu met bijna 14 weken al veel beter. Ik had ook het idee dat de buik later zichtbaar zou zijn maar dat valt alles mee 😁.

6 jaar geleden

Ik heb het ook, en inderdaad ook veel last gehad van mijn darmen en obstipatie. Vanaf begin deze week (13wk) begint het iets te verbeteren, merk dat k weer wat vaker kan...

6 jaar geleden

Bij mij zit ie ook wat meer naar achter. Gelukkig is uitwendige echo wel gelukt, maar ze had wel wat moeite om em goed in beeld te krijgen. Maar alles zag er verder goed uit. Ik vroeg of dat betekende dat ik dan ook later een buikje zou krijgen, maar dat was niet zo. Zij legde het zo uit dat de baarmoeder of naar voren of naar achter ligt, maar ong rond dezelfde tijd meer omhoog/rechtop komt. Dus naar voren of naar achter maakt voor de ontwikkeling van de buik niet uit. Kan natuurlijk nog steeds zo zijn dat je pas laat een buik ziet, maar dat heeft dan andere oorzaken.

6 jaar geleden

Geen uitwendige echo met 12 weken? Mijn baarmoeder ook gekanteld dat is helemaal niet erg hoor!! Is niks raars. Mijn moeder en 2 zusjes precies zo. Had bij vorige zwangerschap ook geen problemen. 14 weken ben ik nu en keurig uitweinig al met 9 weken uitwendig gehad

6 jaar geleden

Oja kwa ontlasting veel verstopping maar gaat nu weer goed 👍

6 jaar geleden

Is bij mij ook zo maar echo lukt hier. Weet het al van mijn eerste zwangerschap, is niet erg en geeft geen extra problemen. Enkel kunnen bij het vrijen sommige standjes gevoeliger zijn , dat is voor mij het enige nadeel

6 jaar geleden

Ik heb ook een naar achter gekantelde baarmoeder. Maar met 10+6 kon de echo prima uitwendig. Wel duurde het tot afgelopen week, ben nu 15+6, voor je eindelijk iets van een buik of welving begon te zien maar dat heb ik deze week volledig goed gemaakt. En die verstopping heb ik ook gehad maar loopt nu best wel weer aardig.

6 jaar geleden

Ik had dat ook bij de 8wkn echo. Met 10 weken kon gewoon een uitwendige echo:)

6 jaar geleden

Hier zit het ook in de Fam aan beide kanten. Zowel in als uitwendige echo gehad. Beide goed zichtbaar. Ligt vaak wel aan je kindje ligt heb ik begrepen. Ik moest het eerst even te Voorschijn toveren de eerste keer (even springen)

6 jaar geleden

Hier ook met de derde zwangerschap. Andere twee niet. Inmiddels ligt die al wat meer naar voren, maar ook nog steeds geen buik terwijl ik dat met de andere twee wel had.

6 jaar geleden

Hier ook 😊 bij vorige zwangerschap ook al. Nu met 13 weken zelfs nog een inwendige echo gehad anders kon je wel wat zien maar heel onduidelijk. Vorige zwangerschap met 16 weken pretecho wel gewoon uitwendig gehad dus dat zal nu ook wel goed komen. Rond die termijn is de baarmoeder meestal al naar voren gekanteld.

6 jaar geleden

Dit heb ik ook. Heb al een dochter. Ik heb haar echt in mijn rug gedragen had een heel klein buikje tot de 2 laatste maanden. Nu gaat het allemaal heel snel ik heb echt een buik. Ik heb gemerkt dat sex soms echt gevoelig is. En daarnaast had ik wel echt veel rugpijn,stuitpijn, etc. Ik zou je aanraden om genoeg te bewegen!!

6 jaar geleden

Ik ben morgen 13w en maandag terug voor de termijnecho. Mijn baarmoeder idem naar achter gekanteld maar ik heb geen problemen om naar wc te gaan. Ik ga zelf meer dan vroeger 😊 ben benieuwd dat alles nog ok is 🤞

6 jaar geleden

Bij mij zit hij ook achter

6 jaar geleden

Bij mis is hij ook naar achteren gekanteld. Gelukkig gaat heb bij mij allemaal goed voor dusver