59 Reacties

3 jaar geleden

Je dochters lengte zegt meer over de maat dan gewicht. 56 cm dan kan ze inderdaad kleding aan tot maat 62. (Want tot 62 cm) en meisjes zijn ook kleiner! Hier helaas ook een struggle. Lange dunne baby. Moet in 68 voor de benen maar bij zijn buik veel te groot.

3 jaar geleden

Hier ook bijna 15 weken en 56/62. Geen zorgen maken! Ik kijk gewoon wat goed zit. Als dat 56 is, is dat prima. Elk merk valt weer anders.

3 jaar geleden

Vandaag 15 weken en maatje 50/56. Vorige week was ze 54cm en 4.2kg. Haar beentjes zijn ook langer, dus boxpakjes maat 62.

3 jaar geleden

Nijna 17 weken en zit net in 62

3 jaar geleden

Mijn zoon is 11 weken en draagt 68/74 😬😬😬 is wel al bijna 70 cm Wou dat hij nog 56 had. Baby zijn is er bij ons nu echt gewoon af :( maar ik vind hema echt fijn vallen. Vooral de bamboe spul en noppies !

3 jaar geleden

Mijn zoontje is morgen 14 weken, is 61cm en 5,5 kg, hij draagt maat 56, had gister zelfs nog een pakje maat 50 aan (verschilt idd ook per merk)

3 jaar geleden

Hier ook een poppetje. 13 weken, 57cm en 5400gram. Rompers heeft ze in maat 50/56 nog en kleertjes maat 56 :)

3 jaar geleden

Hier morgen 14w, 5700gr nu en nog vooral maat 56 aan 🤪

3 jaar geleden

Hier 56 cm, en 4,5 kilo! De maat van bovenstukken is nog 50/56, maar ze heeft zo'n lange benen dat ze van broek 62 nodig heeft. Maar dat is dan weer te groot aan haar buikje 😂 nu 13 weken ook

3 jaar geleden

Sinds vrijdag 11 weken. 5kg100 en 61,5 cm. Moet al naar maat 68 gaan bij sommige merken 😅

3 jaar geleden

Wij ook hoor, ze past net maat 62 sommige kleertjes 56 zijn nog steeds te groot

3 jaar geleden

Mijn zoontje is 14 weken en maandag gewogen en gemeten. 56,5 CM 5670gram. Hij draagt ook nog veel in 56. Alleen van Ralph Lauren maatje groter. Dus ook nog een klein propje🙈

3 jaar geleden

Je dochters lengte zegt meer over de maat dan gewicht. 56 cm dan kan ze ind ...
Heb je nu nog niks aan maar zie bij zara wel eens broekjes die extra lang zijn. Staat dan in de titel. Maar is vanaf een wat grotere maat dacht ik

3 jaar geleden

Dochter van 11 weken maat 50/56. Ze is ook maar een kleintje!

3 jaar geleden

Hier draagt hij zelfs nog een paar shirtjes van 50, hoewel het meeste wel te klein is geworden. Ik zie veel verschil tussen de maatvoering van merken, het een kon hij na 4 weken al niet meer aan en daarop stond maat 56 en ik heb maat 50-56 rompers waar hij bijna in verzuipt. 🙈 hij is nu 13 weken oud, 5200 Gr en 57 cm

3 jaar geleden

Hier nog 1! 5025 kilo en 56 cm. Was bij de geboorte 2569 dus al een grote sprong gemaakt. Ach ik had toch veel 50 dus ik geniet er nog even van om het te gebruiken. Nu moet ik wel steeds meer pakjes in de “te klein bak” doen. Ik probeer niet teveel maten vooruit te kopen wnt de kans dat ze het nog helemaal niet aan kan bij het bedoelde seizoen. Zolang ze goed op hun groeilijn zitten, maak ik mij niet druk🥰

3 jaar geleden

Hier ook nog maat 56 en soms zelfs nog 50, van de week bij het cb geweest en ze is nu 57cm en 5560 gram

3 jaar geleden

Hier 13+5 weken afgelopen vrijdag cb geweest 57 cm en 5260 gr , heeft ook van de bovenkant maatje 62 maar broekjes en rompertjes nog maatje 50-56 🙈 ligt idd ook wel veel aan de merk kleding , heb veel z8 en Hema die vallen best ruim , maar zoals noppies vind weer klein Vallen

3 jaar geleden

Reactie op CocoNina

Hier draagt hij zelfs nog een paar shirtjes van 50, hoewel het meeste wel t ...
Ik heb ook zo’n te klein bak . Vind t best moeilijk om daar de te echt wel kleine kleertjes daar in te doen , ze heeft zo veel leuke kleertjes en dan merk je idd dat ze toch wel snel groeien , bij de geboorte was de mijne 47 cm en 2660 gr 🙈

VRIEND

3 jaar geleden

Hier met 16 weken ook nog prima in maat 56! Ze was wel meer dan maand te vroeg geboren. Net als bij volwassenen verschilt de bouw om per baby. Hier vooral boxpakje zonder voetjes ivm lange benen.