Honger of wat anders? Ik kon hem absoluut niet troosten alles geprobeerd had ik toch maar een flesje gemaakt. Hij bleef maar huilen schopt en strekt zijn benen. Speentje hielp ook niet. Ik geef elke 3 a 4 uur 135ml voeding maar na 2 uur begon hij te huilen. Wat doe ik verkeerd馃槥馃槥
Je doet niks verkeerd! Kan een regeldag zijn of dat hij gewoon ineens honger heeft.. hebben wij zelf ook weleens dat je ineens honger hebt.. niks om je zorgen over te maken.
Misschien idd een regeldag of krampjes of dat er een boertje vast zit? Soms ...
Dat denk ik ook. Probeer misschien om hem te kalmeren door met hem rond te wandelen en met zijn beentjes te 'fietsen'? Dat zou verlichting kunnen geven.
Strekken en schoppen zijn hier vaak krampjes. Warme pitten zak op zijn buik of hem onderste andersom op je arm vast houden dus met buik naar beneden op je hand helpt hier dan erg goed
Klinkt als krampjes. Wiegend lopen, hem laten zuigen op me pink, op ze linkerzij leggen en over ze rug wrijven, hem op schoot voorover laten leunen met beentjes opgetrokken. Dit zijn de dingen die ik doe als hij krampjes heeft.
Hier ook! Soms een boertje wat vast zat.. meestal krampjes... en na lang genoeg huilen krijgen ze er volgens mij ook honger van 馃檮
Volgens mij de piek van de krampjes hier de boosdoener (6-8 weken). Weet niet hoe oud jouw kleintje is.